ניצחון החרדים

פינדרוס: "מתחם התחנה לא ייסגר מיידית"

סגן ומ"מ ר"ע ירושלים יצחק פינדרוס אומר ל"כיכר השבת" כי מתחם התחנה אמנם לא ייסגר מיידית אך מדובר בצעד חשוב. וכיצד משה ליאון תירץ את היעדרותו מההצבעה? (חרדים, ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
יצחק פינדרוס (צילום: כיכר השבת)

יממה לאחר הדיון הדרמטי ב'כיכר ספרא' על פתיחת מתחם התחנה בשבת בירושלים, במהלכו רשמו החרדים ניצחון לאחר שהשיגו רוב, נראה כי הניצחון הוא בעיקר תדמיתי לאחר שהמתחם ככל בנראה ימשיך להיות פתוח בשבתות.

בשיחה עם 'כיכר השבת' אומר סגן ומ"מ ר"ע ירושלים יצחק פינדרוס כי "המשמעות האמיתית של ההצבעה שיש רוב ברור במועצת העיר לשומרי שבת, זאת לאחר שלא הצליחו לגייס יותר מעשרה חברים להצביע בעד מתחם שמתנהל בצורה לא חוקית".

"יש כאן קידוש ה'", הוא מוסיף, "סגירת המתחם לא הולכת להתרחש באופן מיידי, אבל מדובר בתהליך שבסופו העברנו מסר למי שלא שומר שבת בירושלים שהוא לא יקבל פרס".

על היעדרותו של משה ליאון מההצבעה החשובה, הגיב פינדרוס: "לא עשינו איתו הסכם. כרגע הוא לא מועמד מטעם המפלגות החרדיות. לא ראיתי מועמדים אחרים שעשו משהו בעניין הזה, ליאון עשה את השיקולים שלו".

משה ליאון עצמו שמצפה לקבל את תמיכת החרדים הגיב להיעדרותו: "הצטערתי לראות כיצד הקרקס הפוליטי, שתוצאותיו היו ידועות מראש הרבה לפני ההצבעה, הפך לדיון פופוליסטי וזול - וזו הסיבה בגינה נעדרתי ממנו. כמי שהיה שותף להקמת מתחם התחנה, אדאג לכך שהוא ימשיך לפעול כסדרו, וכך יהיה עד מרץ 2019".

אמש (רביעי) לאחר ההצבעה אמרו חברי מועצה מ'יהדות התורה' ל'כיכר השבת' כי היעדרות ליאון נעשתה בתיאום מול חברי הסיעות החרדיות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר