תאונה מחרידה

הילד יצחק רוזנפלד ז"ל: נמחץ מתחת לגלגלי האוטובוס בביתר עילית

בבית הלוויות שמגר נקבר הלילה יצחק מנשה רוזנפלד בן ה-7, בן למשפחה מחסידות פינסק קרלין, שנדרס למוות על ידי אוטובוס בעת שרכב על אופניו בביתר עילית. הנהג עוכב לחקירה (חרדים)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ג' בסיון תשע"ח | 17.05.18
זירת התאונה (צילום: שירה הרשקופ)

ברחוב החוזה מלובלין בביתר עילית, ליד 'רמי לוי', אירעה הערב (חמישי) תאונת דרכים קשה, בה נהרג יצחק מנשה רוזנפלד בן ה-7, מפגיעת אוטובוס.

תחילה הוא נמצא ללא הכרה סמוך לאופניו, כשהוא פגוע באורח אנוש, ולא היו ברורות נסיבות פציעתו החמורה, אך בהמשך התחזקה ההערכה כי הוא נפגע ישירות מאוטובוס חולף.

כוחות ההצלה ביצעו בו פעולות החייאה ממושכות ופינו אותו לבית החולים, שם נאלצו הרופאים לקבוע את דבר פטירתו של הילד, בן למשפחה מחסידות פינסק קרלין בעיר, לאחר שגופו לא שרד את הפציעה הקשה.

הלוויתו הכואבת של יצחק מנשה רוזנפלד בן השבע, נערכה הלילה בבית הלוויות שמגר בירושלים.

מודעת האבל על האסון (צילום מסך)

דודי שפריי, חובש באיחוד הצלה, תיאר: "כשהגעתי למקום, יחד עם חובשים נוספים שגרים בסמיכות, הענקנו טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה לילד רוכב אופניים, שסבל מפגיעה רב מערכתית וללא הכרה".

"נסיבות פציעתו אינן ברורות, וייתכן כי מדובר בתאונת דרכים. הילד פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים, תוך כדי פעולות החייאה, במצב אנוש".

חובש רפואת חירום על אופניים של מד"א, משה ציינויר, הוסיף: "כשהגענו למקום, ראינו על הכביש אופניים ובסמוך שכב ילד מחוסר הכרה עם פגיעת ראש, ללא דופק וללא נשימה,. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים וביצענו פעולות החייאה, בהמשך העלינו אותו לאמבולנס שפינה אותו לבית החולים תוך פעולות החייאה וטיפול רפואי מציל חיים, שכלל עיסויים, הנשמה וטיפול תרופתי - כשמצבו קריטי".

בהודעה שפרסמה המשטרה נכתב: "במוקד המשטרה התקבל דיווח אודות תאונת דרכים קשה אוטובוס פגע בילד ברחוב החוזה מלובלין בעיר ביתר עלית. נהג האוטובוס עוכב לחקירה, ונסיבות התאונה נחקרות כעת על ידי בוחני התנועה".

לאחר כשעה וחצי, הגיעה כאמור מבית החולים הדסה עין כרם ההודעה המצערת הבאה: "אל יחידת הטראומה פונה ילד בן 7 כשהוא ללא דופק ותוך כדי מאמצי החייאה, כתוצאה מפגיעה קשה על ידי אוטובוס. מאמצי ההחייאה נמשכו גם בבית החולים, אך לצערנו הצוות נאלץ לקבוע את מותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר