פרוייקט בניית הישיבה

בויאן מפתיעה: קמפיין מצ'ינג רק בתוך הבית

על רקע שורת הקמפיינים שמככבים לאחרונה בחצרות החסידים, בחסידות באיאן מפתיעים עם רעיון חדש: מצ'ינג של 4 מליון שקל ב-6 שעות, אבל בתוך החסידות בלבד (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
האדמו"ר מבויאן (צילום: באדיבות המצלם)

על רקע שורת הקמפיינים שמככבים לאחרונה בחצרות החסידים, בחסידות באיאן מפתיעים עם רעיון חדש: מצ'ינג של 4 מליון שקל, אבל בתוך הבית.

כל מי שעובר ברחוב מלכי ישראל בירושלים יופתע למראה השלט הענק שנתלה בכניסה למרכז הממלכה הרוז'ינאית הגדולה, באיאן, אשר לראשונה מזנקת מהערפל בקמפיין נועז, אשר במסגרתו יגוייסו 4 מליון שקל ב-6 שעות, אבל לא מהציבור הכללי כמו שעשו קודמותיה, אלא דווקא בתוך הבית, בתוך החסידות.

ל"כיכר השבת" נודע כי מדובר בקבוצה של 8 פילתרופים בתוך החסידות, אשר עמדו מאחורי פרוייקט בניית ישיבת באיאן, שעברה לאחרונה מבניין הישיבה בירושלים לקריה בעיר מודיעין עילית, ובכדי להשלים את העסקה ולגמור את הבנייה הם פונים לכלל החסידים בתכנית מ'צינג ולפיה על כל שקל שחסיד תורם הם תורמים מולו, ויחד יגיע הסכום לארבע מליון שקלים.

במידה והקמפיין יצליח, תציב עצמה החסידות יחד עם החסידויות הגדולות בכך שתצליח בתוך הבית פנימה לגייס לבד את הסכום הגדול שישמש לעזרה לבניית קרית הישיבה במודיעין עילית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר