3 בחינות בחודש

חשד: זייף בבחינות לרבנות ונבחר לרב מושב

במשרד לשירותי דת וברבנות חושדים כי הרב דוד צדוק נבחר לתפקיד רבה של מושב אורה למרות שזייף, לכאורה, בבחינות הרבנות, לאחר שעבר שלושה מבחנים - בחודש אחד (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב דוד צדוק (צילום: מתוך יוטיוב)

במשרד לשירותי דת וברבנות הראשית חושדים כי הרב דוד צדוק נבחר לתפקיד רבה של מושב אורה למרות שזייף, לכאורה, בבחינות הרבנות.

על פי הדיווח של אוריה אלקיים ב'כאן רשת ב'', הרב צדוק עבר בחודש אחד -כסלו תשע"ג - בחינות לחושן משפט, נידה חופה וקידושין ואילו בחודשים ניסן ושבט של אותה שנה הוא עבר בחינות בשחיטה, טריפות והשגחת כשרות.

גורמים במשרד לשירותי דת שצוטטו ב'כאן' תהו כיצד אפשר לעבור שלוש בחינות כה מורכבות בחודש אחד, אם לא קוראים לך הרב עובדיה יוסף.

עוד קודם הבחירות, הודיע היועמ"ש של המשרד לשירותי דת עו"ד ישראל פת לגורמים שונים במועצת מטה יהודה כי עליהם לבטל את הליכי הבחירות במושב אורה אבל הם המשיכו בהליך.

מהמועצה האזורית מטה יהודה נמסר: "הרב צדוק הינו איש משכמו ומעלה, והוא נבחר לאחר שהוביל בקריטריונים שנקבעו במכרז. ככל הידוע לנו לא דבק ברב כל רבב פלילי או ערכי. במידה והרב צדוק לא יוכל לבצע את התפקיד מסיבה כלשהי, או שיתגלה כי נפל איזשהו רבב במעשיו, הרי שנפנה לזוכה במקום השני במכרז".

הרב דוד צדוק סרב להגיב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר