סימון והתרעה

וואטסאפ משיקה פתרון להודעות שרשרת

אפליקצית המסרים הפופולרית תשיק בקרוב את הפתרון נגד הודעות השרשרת בדמות סימון מיוחד שיצביע על כך כי מדובר בהודעה שהועברה פעמים רבות וכן התרעה לשולחים (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

הודעות שרשרת מעוררות בהלה או שמועות הן דבר שוואטסאפ הודיעה כבר שתכריז עליו מלחמה ואכן חמישה חודשים מאז הדיווח הראשון על כך נראה כי האפליקציה הפופולרית משיקה בקרוב את הפתרון לכך.

אתר WABetaInfo שמפרסם תמיד על החדשות של גרסאות האפליקציות הפופולריות, העלה הלילה לטוויטר צילומי מסך ראשונים של תווית שתצורף להודעות שהועברו אליכם על ידי חברים שקיבלו אותן מאחרים. בתמונות ניתן לראות כי מעל כל הודעה כזו, במקום המיועד לשם השולח, יוצג חץ ולצידו המילה Forwarded (יש להניח שבגרסה העברית זה יהיה "הועבר").

בציוץ של האתר ניתן לראות שהתווית כבר עוצבה ומוכנה לכל מערכות ההפעלה - אנדרואיד, iOS (אייפון) ו-Windows 10 Mobile. השאלה היחידה היא מתי היא תוצג בפועל. כרגע היא לא מוצגת, גם לא למשתמשי גרסאות בטא.

בטלגרם, המתחרה המרכזית של וואטסאפ, הודעות שהועברו מצ'ט לצ'ט מוצגות כבר מזמן בצורה שונה, יחד עם זהות האדם שממנו הן התקבלו אצל המשתמש שהעביר אותן וציון הזמן בו נשלחו וזאת כדי להקל על זיהויין של הודעות שרשרת. הטלגרם צוברת בתקופה האחרונה תאוצה גדולה ורבים בישראל החלו להשתמש בה בעיקר בשל היכולת להעביר קבצים גדולים בקלות.

על פי הדיווחים, בנוסף לסימן המזהה הודעה כהודעת שרשרת, צפויה החברה להציג אזהרה למי שמעביר הודעה ליותר מ-25 חברים בו-זמנית, כדי לרמוז למשרשרים שהם מספימים ושיפסיקו. לא ברור אם אותם משתמשים גם "ייענשו" על העברת הספאם, אך בשלב זה לפחות תוכלו לדעת שקיבלתם זבל ולא הודעה אחראית ומאומתת.

לאחרונה פרסמה וואטסאפ שיפורים רבים בעיקר בכל הנוגע לניהול קבוצות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר