גלעד ארדן: "חשוב לנו ש'הליכוד' יתחזק בבני ברק"

השר ארדן נאם באירוע של הליכוד בבני ברק ואמר: "תנועת הליכוד מייצגת גם את הציבור החרדי. בני ברק היא עיר מאוד חשובה לליכוד וחשוב לנו שהליכוד יתחזק בה" (חדשות, בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
השר גלעד ארדן. "בני ברק חשובה לליכוד" (צילום: Flash90)

לראשונה בתולדות בני ברק, התכנסו בערב חג השבועות בכירים בליכוד ומאות מחברי המפלגה בסניף הליכוד במרכז העיר, לאירוע קביעת מזוזות בסניף ששופץ. במהלך האירוע, הצהיר השר גלעד ארדן כי "בני ברק היא עיר חשובה מאוד לליכוד".

גלעד ארדן נואם באירוע (באדיבות המצלם)

השר ארדן אמר כי הוא שמח לראות שמאות תושבים הגיעו לחנוך את בית הליכוד בבני ברק: "חשוב לנו שהליכוד לא רק יתחזק בכל רחבי המדינה, אלא גם בבני ברק, שהיא עיר מאוד חשובה לליכוד, וחשוב לנו להשקיע בה יותר ויותר. הליכוד היא תנועה ממלכתית שמייצגת את כל חלקי החברה הישראלית, וכמובן את הציבור החרדי שכל כך חשוב לנו".

ארדן שיבח את יו"ר הליכוד בבני ברק יעקב וידר על מאבקו בהסתה נגד חיילים חרדים: "הוא עושה עבודה נהדרת". לדברי השר: "ביחד איתו אנחנו עושים עבודת קודש למען החיילים החרדים הקדושים, שלמרות כל ההכפשות, מתגייסים ומגנים כאן על כולנו".

שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב, שהביאה את ברכת ממשלת ישראל, אמרה כי "ראש הממשלה והליכוד כולו גאים בכל העשייה הנהדרת של המטה החרדי בליכוד, גם בתוך הציבור החרדי וגם בתוך הליכוד. הליכוד היא מפלגת העם וטבעי שחלק גדול מהציבור החרדי מוצא בליכוד בית. לא מובן מאליו שישנם אלפי חברי ליכוד ואלפי מצביעי ליכוד בבני ברק, שהיא עיר הבירה החרדית, ואנחנו מגויסים לכך שהמספרים רק ילכו ויגדלו".

(באדיבות המצלם)

באירוע הוצגו תוצאות של סקר עומק שערך הליכוד בחודשים האחרונים בבני ברק, כהכנה לבחירות המקומיות. לפי תוצאות הסקר, רשימת ליכוד מקומית בראשותו של יעקב וידר צפויה לגרוף שלושה מקומות במועצת העיר. הסקר העלה כי הציבור הכללי והדתי לאומי, בעלי עסקים וחלק ניכר מה"חרדים החדשים" בעיר, בפרט חרדים עובדים וחרדים בוגרי צבא, מרגישים כי כיום אין שום מענה לצרכיהם עם זאת, וידר אמר באירוע כי עדיין לא קיבל החלטה בנושא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר