במקום הרשעה

ריססו צלבי קרס וייפגשו בקהילה היהודית

14 נערים ריססו צלבי קרס בבוסטון שבארה"ב, והנהלת בית ספרם החליטה כי כחלק מעונשם הם ייפגשו עם ראשי הקהילה היהודית כדי שיבינו את השלכות מעשיהם (בעולם)

בית ספר ארלינגטון בו רוססו הכתבות (צילום: מתוך ויקיפדיה)

ארבעה עשר תלמידים שריססו כתובות נאצה וצלבי קרס על קירות בית ספרם בבוסטון, מסצ'וסטס, יוכלו לעבור "תהליך צדק משקם" במקום ההרשעה הרגילה.

מעשי הוונדליזם, שבוצעו בעזרת תרסיס ממטפי כיבוי של מוסד החינוך, אירעו ב-2 למאי בבית הספר של שכונת ארלינגטון שבבירה האמריקנית. בנוסף לריסוס הכתובות, ניפצו התלמידים זכוכיות של מכונות לממכר מזון.

הנהלת בית הספר ותחנת המשטרה המקומית קיימו התייעצות מול ועדת זכויות האדם של ארלינגטון והליגה נגד השמצה, כדי להחליט על תגובה למעשי האלימות, כך מדווח ערוץ חדשות אזורי.

לפי ההחלטה שהתקבלה, יקבלו התלמידים הזדמנות לעבור תהליך במסגרתו יפגשו את הקהילה היהודית שבה פגעו, כדי שיוכלו להבין את השלכות מעשיהם. תלמידים שיסרבו להשתתף בתהליך יורשעו כמקובל. יודגש כי התלמידים עדיין צפויים להיזרק מבית הספר כעונש על המעשים, אך כאמור בידם להינצל מהרשעה שתירשם כעבר פלילי.

לדברי הודעה שנוסחה ע"י בכירים בעיירה ארלינגטון, במשטרה, בוועדות חינוך ובארגוני זכויות אדם, "מה שאירע מוקדם יותר החודש, הוא מרגיז ומאכזב, ואינו מייצג בשום אופן את פניו של דור העתיד שאנחנו רואים בעיני רוחנו". לצד זאת נכתב כי "בארלינגטון איננו בורחים מאתגרים. אנו רואים אותם כהזדמנויות לשיפור. אם כולנו נלמד מדוע המעשים האלו קרו, בידינו למנוע את הישנותם", לשון ההודעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר