פיגוע ירי בכביש המנהרות

מרדף, ירי ודריסה: מחבל ירה לעבר לוחמי מג"ב עד שנעצר

לוחמי מג"ב השתלטו הלילה על מחבל, בשנות ה-20 לחייו, שביצע לעברם ירי באיזור ציר המנהרות, נמלט ובמהלך המרדף אחריו המשיך לירות לעברם עד שנדרס על-ידי רכבם של הלוחמים (חדשות)

הרכב הממוגן של הלוחמים (צילום: דוברות המשטרה)

לוחמי מג"ב השתלטו הלילה (חמישי) על מחבל, בשנות ה-20 לחייו, שביצע לעברם ירי באיזור כביש המנהרות הסמוך לירושלים, נמלט ובמהלך המרדף אחריו המשיך לירות לעברם עד שנדרס על-ידי ג'יפ מג"ב ונעצר כשהוא במצב קל. הלוחמים לא נפגעו.

בסביבות השעה 03:00 בלילה, ביצע מחבל ירי מאיזור אל ח'דר שבחטמ"ר עציון לעבר מחסום המנהרות המאויש על ידי לוחמי מג"ב. תצפית של גדוד האיסוף "ניצן" הממקומת באיזור, זיהתה אותו והכווינה צוות של לוחמי מג"ב וכוח צה"ל שביצעו סריקות עד לזיהוי המחבל.

במהלך המרדף אחריו, ביצע המחבל ירי נוסף לעבר צוות של לוחמי מג"ב שביצע נסיעה לעברו בניסיון לנטרל אותו, כאשר הרכב הממוגן נפגע ממספר כדורים, בין היתר באחד מחלונות הרכב.

לאחר פגיעה עם הרכב במחבל, הוא החל בניסיון להימלט כשהלוחמים מסתערים לעברו בנשקים שלופים, יורים באוויר ומביאים למעצרו.

על המחבל נמצאה סכין ובסריקות בזירה נמצא אקדח מסוג FN איתו ככל הנראה ביצע את הירי.

המחבל תושב בית סאחור הסמוכה לבית לחם בשנות ה-20 לחייו, נעצר כשהוא במצב קל. הוא קיבל טיפול רפואי קל בשטח ואינו נזקק לפינוי. כאמור, ללוחמים שלום.

במשטרה מציינים כי "אין ספק שחתירתם המהירה למגע של לוחמי מג"ב וזיהוי המחבל על ידי התצפית הביאו לסיום האירוע כשאין פצוע בקרב כוחותינו והמחבל עצור. הלוחמים דרוכים וערוכים בכל שעות היממה לסיכול טרור ולשמירה על ביטחון תושבי ישראל".

(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר