רגעים מלחיצים

שקית עמוסה ביהלומים יקרים הושלכה לזבל

שקית יהלומים בשווי מאות אלפי שקלים הושלכה בטעות לאשפה בבורסת היהלומים ברמת גן. עובדי הבורסה התגייסו כדי לסייע ליהלומן הלחוץ ומצאו את השקית האבודה (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הפח בתוכו הושלכה השקית (צילום: מתוך ynet)

באי מתחם הבורסה ליהלומים ברמת גן נקלעו אתמול בצהריים (חמישי) לדרמה גדולה ומסריחה למדי, לאחר שדווח כי שקית שהכילה יהלומים בשווי של מאות אלפי שקלים הושלכה בטעות למיכל אשפה ציבורי. רק אחרי שעתיים מורטות עצבים נמצאה האבדה היקרה לפני פינוי לחירייה.

מפרטי האירוע עולה כי עובדת ניקיון בבית חרושת לייצור יהלומים השליכה את השקית היקרה במיוחד למיכל אשפה ברחוב מנחם בגין בעיר. עם גילוי הטעות פנה בעלי בית החרושת למנהל מערך התפעול של מתחם הבורסה נסים ערקובי וביקש בדמעות עזרה דחופה במציאת רכושו.

עובדים רבים של עיריית רמת גן ומתחם הבורסה הוזעקו למקום ועסקו בניסיון לאתר את האוצר האבוד בתוך הררי זבל מסריח במיוחד.

"הייתי באמצע פגישה ואז התחלתי לקבל שיחות ממספר לא מזוהה", שחזר ערקובי בשיחה עם ynet. "בגלל שהטלפון לא הפסיק לצלצל - הבנתי שמשהו קרה. זזתי לצד ועניתי. בצד השני של הטלפון היה אדם שאמר לי בדמעות 'המנקה שלי השליכה לפח האשפה שקית שיש בתוכה שקיות נוספות ובאחת מהן יש יהלומים'. אמרתי לו להירגע ומיד יצאתי אליו".

ערקובי הנחה את בעל בית החרושת, שביקש להימנע מחשיפת זהותו, לעמוד בפתח מיכל האשפה ולמנוע מעוברים ושבים להשליך אשפה נוספת. במקביל הוא הקפיץ למקום צוותים מהבורסה ומעיריית רמת גן כדי לפתוח את המיכל ולרוקנו.

"זה מיכל של חמישה קוב אשפה, שחלקו נמצא מתחת לקרקע", הסביר ערקובי. "רוקנו את הזבל על הרצפה, ואז העובדים התחילו לעבור בין האשפה כדי לחפש את השקית הנכונה. החיפוש עצמו ארך מעל חצי שעה. הפח היה מלא, היה שם מזון רקוב והנבירה בזבל לא הייתה פשוטה. אחרי זמן מייגע השקית נמצאה והצבע חזר ללחיים של בעל בית החרושת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר