בעקבות עד המדינה

דיווח: "מעצרים חדשים צפויים בתיק 2000"

בשל עדותו של עד המדינה ניר חפץ, המשטרה מתכוונת לבצע מעצרים נוספים בתיק 2000, תיק 'מוזס-נתניהו'. באשר לתיק 1000 - הפרקליטות תמליץ על עבירת שוחד (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
נתניהו וחפץ בימים טובים יותר (צילום: יוסי זמיר, פלאש 90)

ניר חפץ, מקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו שהפך לעד מדינה בתיק 2000, העביר חומר משמעותי לאחרונה בנוגע לתיק, העוסק בחקירת השיחות בין נתניהו למו"ל ידיעות אחרונות, ארנון מוזס, כך פורסם בחדשות עשר. על פי הדיווח, לאור ההתפתחות הדרמטית הזו, המשטרה צפויה בקרוב לבצע מעצרים של מעורבים בפרשה.

כמו כן, על פי העדות של חפץ, דווקא הבעלים של עיתון "ישראל היום", המילארדר שלדון אדלסון המקורב לראש הממשלה, היה דווקא הדמות החיובית בפרשה, ולא שיתף פעולה עם בקשות נתניהו לתת תמורה למוזס.

עוד דווח כי חוות הדעת של פרקליטות מיסוי וכלכלה שנשלמת בימים אלו על תיק אלף, קובעת שיש להעמיד את ראש הממשלה נתניהו לדין בתיק 1000, "תיק המתנות". בפרקליטות מתלבטים אם להמליץ להעמיד לדין בגין שוחד, או במרמה והפרת אמונים, כאשר הנטיה היא להמליץ על העמדה לדין בגין שוחד והפרת אמונים בדומה להמלצת המשטרה.

בנוגע לתיק 4000, "תיק בזק", פורסם בחדשות 10, כי "בידי המשטרה מסרון ששלחה אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, לניר חפץ – ומהווה ראיה מרכזית בתיק. המסרון נשלח לחפץ יום לאחר שנתניהו אישר את המיזוג בין "בזק" ל"יס". במסרון מתלוננת נתניהו בפני חפץ על כתבה שפורסמה בוואלה למורת רוחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר