אזהרה מירושלים

נתניהו: "פועלים נגד העברת נשק קטלני מסוריה ללבנון"

"אנו פועלים כדי למנוע מאיראן השגת נשק גרעיני", הודיע ראש הממשלה נתניהו בישיבת הממשלה והעביר מסר ללבנון: "פועלים נגד העברת נשק קטלני מסוריה ללבנון" (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
ראש הממשלה בנימין נתניהו (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו העביר (ראשון) מסר ללבנון: "נמנע העברת נשק קטלני מסוריה ללבנון".

בפתח ישיבת הממשלה השבועית אמר נתניהו: "אנו פועלים כדי למנוע מאיראן השגת נשק גרעיני. במקביל אנו פועלים נגד התבססות צבאית איראנית בסוריה נגדנו, וכן אנחנו גם פועלים נגד העברת נשק קטלני מסוריה ללבנון או ייצורו בלבנון. כל הנשק הזה מיועד נגד מדינת ישראל וזכותנו, מתוקף הזכות להגנה עצמית, למנוע את ייצורו או העברתו".

לדבריו: "המשטר בטהרן הוא הגורם המרכזי שמערער את היציבות במזרח התיכון. והמערכה נגד תוקפנות שלו לא הסתיימה, אנחנו עדיין בתוכה. כך גם לא נסבול תקיפות נגדנו מרצועת עזה. חיל האוויר תקף אמש מטרות טרור בעומק הרצועה. והיום, לאחר שכוחותינו נטרלו מטען חבלה על הגדר, שוב הם פעלו נגד מטרות חמאס בקו המגע".

נתניהו הוסיף: "בסוף השבוע שוחחתי עם מזכיר המדינה מייק פומפאו. אמרתי לו שאני מעריך מאוד את העמדה הנחושה שהממשל האמריקני מגלה נגד הסכם הגרעין עם איראן, ונגד התוקפנות האיראנית באזורנו".

רוה"מ התייחס לפטירת לוחם דובדבן שנפצע ברמאללה ואמר: "אנחנו מביעים הבוקר צער עמוק על פטירתו של סמל ראשון רונן לוברסקי ז"ל. רונן הוא לוחם יחידת דובדבן. הוא נפצע אנושות במהלך פעילות מבצעית בשבוע שעבר ברמאללה. דובדבן היא יחידה מפוארת שתרמה ותורמת רבות לביטחון ישראל ולהצלת חייהם של אזרחי ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר