יובאו להארכת מעצר

הניפו את דגלי החמאס על הר הבית - ונעצרו

שישה מתושבי מזרח ירושלים שהתסיסו את האווירה בקרב אלפי המתפללים המוסלמים על הר הבית ביום השישי השני של "חג הרמדאן", נעצרו הלילה בבתיהם (אקטואליה, משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
תעמולת החמאס שהופצה בידי החשודים (צילומים: דוברות המשטרה)

במשטרת ירושלים חוקרים היום (ראשון) שישה מתושבי מזרח העיר החשודים כי הניפו דגלי חמאס, הביעו תמיכה בארגון הטרור והפרו את הסדר הציבורי בהר הבית במהלך תפילת יום השישי השני לחודש הרמדאן. בהמשך יובאו מי מהם להארכת מעצרם בפני בית המשפט.

על פי המשטרה, מאז תחילת אירועי חודש רמדאן נכנסו לירושלים מאות אלפי מוסלמים, מתחומי יהודה ושומרון ומכל רחבי המדינה, על מנת להשתתף בתפילות במסגדים בירושלים. בתקופה זו, כמו גם בחודשים שקדמו לה, אף נרשמה עליה משמעותית בהיקף המסחר והמכירות בקרב הסוחרים במזרח ירושלים, זאת לאחר שבחודשים האחרונים שוררים שקט ותחושת ביטחון ויציבות בהר הבית.

אלא שביום שישי האחרון התרחש אירוע חריג שהפר את השקט, כאשר מספר חשודים הניפו דגלי חמאס תוך שקראו להפר את הסדר הציבורי לרבבות המתפללים שהיו באותה שעה במקום.

לאחר עבודת מודיעין ממוקדת, פשטו שוטרים, בלשים ולוחמי משמר הגבול על בתיהם של 6 חשודים (בגילאי 26 עד 41), ועצרו אותם. בחיפושים שנערכו בבתיהם, תפסו השוטרים צעיפי חמאס, כרזות ועלונים המזוהים עם ארגוני טרור.

"משטרת ישראל פועלת באמצעות מאות שוטרים על מנת לאפשר לכלל הדתות את חופש הפולחן, ובתוך כך תמשיך לאפשר למאות אלפי המתפללים לפקוד את הר הבית ולקיים את המנהגים הדתיים", נמסר בהודעת הדוברות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר