"החשודים היכו"

שוטר שסטר לחשוד ברהט נחקר באזהרה

שוטר שסטר לחשוד ברהט, לאחר שכבר נוטרל והיה עצור, נחקר במחלקה לחקירות שוטרים לאחר שהוגשה נגדו תלונה. מהמשטרה נמסר: "החשודים היכו את השוטרים" (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: אורי דוידוביץ', ynet)

שוטר שתועד סוטר לחשוד ברהט נחקר היום (ראשון) באזהרה במחלקה לחקירות שוטרים. בתיעוד האזרחי נראה השוטר סוטר לחשוד שהוחזק בידי כמה שוטרים שלשום ברהט, כשהוא אינו מתנגד ומנוטרל. האירוע התרחש במהלך פעילות משטרתית שנערכה בעיר המאוכלסת ברובה בבדואים. במהלך העימותים נפצעו שני שוטרים שנזקקו לטיפול רפואי ושני חשודים נעצרו.

בסרטון נראה החשוד בתוך הניידת, והשוטרים מפעילים עליו את הטייזר בפנים. מהמשטרה נמסר כי האירוע האלים החל בעקבות דרישה לבצע בדיקה של רישיונו של נהג רכב. באחד הסרטונים שהופצו נראים שלושה מיושבי הרכב המתועדים מתוך ניידת המשטרה כשהם מקללים את השוטרים. לאחר מכן החל הנהג בנסיעה וניסה, על פי החשד, לברוח מהשוטרים.

מהדי אבו סיאם, בן דודו של העצור, אמר כי "זה קרה בדרך הביתה. התחילו להרביץ לו, להתווכח איתו. אחרי שהרגו אותו מכות, גם דורכים נשקים. מה זה, הוא מחבל? למה אתה דורך נשק מול בן אדם, מה זה? לא פעם ראשונה שהורגים מישהו פה בעיר שלנו".

לדבריו, לעצור שהוכה בעיות נפשיות - ואף שקרוביו אמרו זאת לשוטרים, הם המשיכו בשלהם. "לכל האלימות המשטרה אחראית. שניהם היו אזוקים ושניהם קיבלו מכות כשהם היו אזוקים". הוא הבהיר, כי תוגש תביעה נגד המשטרה: "אם לא, מחר יעשו את זה לי, לבן דוד, לשכן".

מהמשטרה נמסר בתגובה: "לצערנו לעיתים קרובות מדי אנחנו נתקלים בפורעי חוק המרימים יד על שוטרים אשר מבצעים פעילות אכיפה כדין. הפעם הייתה זאת פעילות אכיפה נגד עברייני תנועה והיו אלו חשודים אשר ניסו להימלט מן השוטרים, וכשנעצרו ירדו לעברם אבנים ואלות. החשודים תקפו את השוטרים ונעצרו תוך שימוש בכוח. למען הסק ספק לא נקבל לעולם מצב של תקיפת שוטרים, אנו נפעל בחומרה ובאפס סובלנות נגד כל אדם שירים יד על שוטר, ללא כל קשר למוצאו או דתו של העבריין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר