פרסום ראשון

דרעי הכריע: צביקה כהן ימשיך לקדנציה נוספת בירושלים

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי הכריע כי סגן ראש עיריית ירושלים צביקה כהן ימשיך לקדנציה נוספת בתפקיד הבכיר של הסיעה בעיריית ירושלים. חיים ביטון ל'כיכר': "כהן ישמש גם כיו"ר הסיעה" • פרסום ראשון (חרדים, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם )

פרסום ראשון: יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי הכריע כי סגן ראש עיריית ירושלים ומחזיק תיק החינוך החרדי בעיר, צביקה כהן, ימשיך לקדנציה נוספת בתפקיד הבכיר בסיעה, כך נודע ל"כיכר השבת".

מנכ"ל ש"ס חיים ביטון, מי שאחראי על הבחירות לרשויות המקומיות, הוסיף ואמר בשיחה עם "כיכר השבת": "צביקה ימשיך גם בתפקידו כיו"ר הסיעה, כך סוכם".

בימים האחרונים העלו גורמים שונים בש"ס השערות כי דרעי יבקש לרענן את הרשימה הירושלמית, כשבמרכז הרענון: צביקה כהן יוחלף במועמד אחר מחוץ לירושלים, אך כאמור דרעי הכריע כי כהן ימשיך קדנציה נוספת בתפקיד הבכיר של סגן ראש העיר.

את ההחלטה הודיע דרעי במהלך טקס הנחת אבן הפינה למוסדות הגאון רבי אייל עמרמי, שם הצהיר דרעי: "כל שנה מאות בנות היו מחכות וממתינות, צער גדול מאוד. במאמץ רב הצליח הרב צביקה כהן למגר את התופעה וימשיך בתפקידו - צביקה ידידי, אשריך שעשית את כל המעמד הזה. תמשיך כך גם בקדנציה הבאה ואנחנו נעמוד מאחוריך".

דרעי רמז גם על שאר חברי הסיעה והתבטא כי "כל חברי סיעת ש"ס בירושלים פועלים באחדות וימשיכו כך גם בעתיד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר