25 תלמידים בשיעור א'

חדש בירושלים: ישיבה גדולה לבני חו"ל בלבד

מסגרת הכוללים "תולדות צבי" בראשותו של הגאון רבי אהרון יוסף סקלאר פותחת את שעריה עבור תלמידי הישיבות. בשנה הבאה ייפתח שיעור א' ל-25 תלמידים, בני חו"ל, בלבד (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

ישיבה חדשה בירושלים: מסגרת הכוללים "תולדות צבי" בראשותו של הגאון רבי אהרון יוסף סקלאר פותחת את שעריה עבור תלמידי הישיבות בני חו"ל.

הרב סקלאר עומד מזה 22 שנה בראשות קהילה גדולה בירושלים עליה נמנים טובי האברכים בוגרי הישיבות - בריסק ומיר, וזאת במסגרת הכולל שבראשותו, הממוקם בשכונת סנהדריה בעיר.

בחודש אלול האחרון, פתח הרב סקלאר מסגרת ישיבתית לבחורי קיבוץ הבאים מחו"ל, כחלק ממסגרת הכולל בירושלים, כאשר עשרות בחורי ישיבות הצטרפו.

כעת, פועל הרב סקלאר לפתיחת המסגרת הישיבתית כבר משיעור א' ישיבה גדולה, לתלמידים שסיימו ישיבה קטנה.

ל"כיכר השבת" נודע, כי הישיבה פתחה בימים אלה את הרישום לשיעור א' החדש, שינוהל ע"י מנהל הישיבה הרב אריה ליכטמן - מקורבו ותלמידו של הרב סקלאר, שינהל את הרישום, כאשר ראשי ורבני הישיבה יהיו המילה האחרונה בתהליך הקבלה לישיבה.

עוד נודע, כי בהוראת גדולי ישראל השיעור יכלול 25 תלמידים בלבד, וזאת בשל דרכו החינוכית המיוחדת של הרב סקלאר שמתייחד ביחסו המיוחד והחמים לכל תלמיד.

אחד האברכים סיפר ל"כיכר השבת" כי "הרב סקלאר יודע איך להנגיש את הלימוד העיוני למציאות היומיומית, וזה לוקח ממנו הרבה תשומת לב ומאמץ מיוחד עבור כל תלמיד ותלמיד, וזו גם סיבה שבגינה השיעור א' החדש לא יכלול מספר גדול של תלמידם למרות הביקוש הגדול".

לדבריו, "העובדה שהרישום מתנהל על ידי מנהל הישיבה הרב ליכטמן, שמשמש כיד ימינו של הרב סקלאר מזה שנים, ואהוב מאוד על בני הקהילה, ואף מקושר בקהילות האמריקאיות בישראל ובחו"ל, אין ספק כי גם זה יתרום להצלחה הגדולה ברישום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר