ביוזמת איוב קרא

בעקבות השוואת הרה"ר לרוחאני: חוק חדש

שר התקשורת איוב קרא הזדעזע מההשוואה שערכו ב'כאן' בין הראשון לציון לבין נשיא איראן, ומהשימוש בתפילין ב'ארץ נהדרת', ובעקבות כך מבקש לקבוע בחוק איסור ביזוי סמלים דתיים (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
הראשל"צ - ולהבדיל רוחאני (צילומים: אמיר לוי, דוד כהן - פלאש 90 )

"אני מביע שאט נפש מגילויים גזעניים אלו" - כך מתאר היום (שני) שר התקשורת איוב קרא, במכתב ליו"ר תאגיד השידור הישראלי 'כאן', גיל עומר.

על פי הפרסום בערוץ 20, קרא זעם על תכנית הטלוויזיה בה כזכור הוצגו לילדים תמונותיהם של הראשון לציון והרב הראשי הגאון רבי יצחק יוסף ושל נשיא איראן חסן רוחאני, כשהם מתבקשים לזהות מי הוא מי.

שידור מקומם זה, כמו גם 'מערכון התפילין' בתכנית ארץ נהדרת ב'קשת 12', הובילו את שר התקשורת לשגר את מכתבו החריף ליו"ר 'כאן', בו הוא מבהיר כי בכוונתו לעגן בחקיקה איסור ביזוי של סמלים לאומיים ודתיים.

"לאחרונה אירע כי כמה ערוצים ראו לעצמם זכות לבזות את קודשי ישראל", כותב קרא. "לא יעלה על הדעת שדווקא במדינת היהודים יבזו רבנים תוך השוואתם לגדולים שבאויבנו", כתב קרא בהתייחס למערכון האמור.

המערכון המדובר (מתוך תאגיד השידור הישראלי 'כאן')

לדבריו, בכוונתו "לעגן בחוק תאגיד השידור הציבורי את האיסור לבזות סמלים לאומים ודתיים ובכך למנוע מערוצי שידור המונעים משיקולי רייטינג לחצות את גבולות הטעם הטוב והאתיקה העיתונאית".

"אין בכוונתי לעבור לסדר היום על מעשים אלו", מסיים קרא את מכתבו שהתפרסם בערוץ 20.

שר התקשורת איוב קרא (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)
מכתבו של קרא (צילום מסך)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר