ההסלמה בדרום

איילת שקד: "כיבוש רצועת עזה על השולחן"

שרת המשפטים שקד אמרה בראיון רדיופוני כי כל האופציות על השולחן - כולל כיבוש רצועת עזה ומיטוט שלטון חמאס. לדברי שקד, "בנס לא קרה אסון גדול שהיה מוביל למלחמה" (חדשות)

שרת המשפטים איילת שקד (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

על רקע מטחי הירי מעזה לישראל ביממה האחרונה, שרת המשפטים איילת שקד (הבית היהודי) אומרת היום (שלישי) כי גם האופציה של כיבוש רצועת עזה נמצאת על השולחן. את הדברים אמרה השרה שקד בראיון לרדיו דרום בעקבות ההסלמה בגזרה בשעות האחרונות.

"אם היה קורה אסון כזה גדול בגן הילדים, זה היה יכול להוביל למלחמה. התגובה צריכה להיות חריפה מאוד, כאילו נשפך פה דם. כל האופציות על השולחן כולל כיבוש הרצועה", אמרה השרה שקד

שקד התייחסה למטחים הכבדים מעזה לישראל, ואמרה כי "בנס לא קרה אסון גדול שהיה יכול להוביל למלחמה". לדבריה: "אנחנו צריכים לנצל את הנס הזה ולהגיב בעוצמה. כל האופציות על השולחן. כשאתה אומר להכריע הכוונה היא למוטט את שלטון חמאס שזה כרוך במה שזה כרוך".

שקד נשאלה אם הכוונה למוטט את שלטון חמאס כרוכה בכיבוש הרצועה, ואמרה: "כן. כרוך גם בכיבוש הרצועה. זה על השולחן. צריך לדעת את האמת".

צה"ל משמיד מנהרת טרור, היום (דובר צה"ל)

בתגובה לירי הפצמ"רים המתמשך במהלך היום, יצא צה"ל לתקיפה נרחבת ברצועת עזה במסגרתה הותקפו למעלה מ-35 יעדי טרור וכן סוכלה מנהרת טרור באזור רפיח. המנהרה, חצתה לגבול מצרים וחדרה לתוך שטח ישראל כ-900 מטר.

חייל צה"ל נפצע באורח בינוני ושני חיילי צה"ל נפצעו באורח קל מהשיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל במהלך היום. החיילים מפונים לקבלת טיפול רפואי בבית חולים.

מבית החולים 'סורוקה' נמסר כי "שלושה פצועים פונו במסוק מאזור סופה, לחדר הטראומה בסורוקה. אחד מהם במצב בינוני, סובל מפגיעת גפיים. שניים נוספים במצב קל".

בנוסף, למרכז הרפואי ברזילי הובאו שלושה נפגעים משדרות. אחד נפגע חרדה ושתיים, אם ובתה כבת 17, עם חבלות גוף קלות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר