נעצר ושוחרר

הדקירות בבני ברק: קטין נשלח למעצר בית

המשטרה עצרה קטין בחשד למעורבות בתקיפת העסקן בני וולקן ביום חמישי שעבר בבני ברק, אך הוא שוחרר למעצר בית. וולקן מאיים לתבוע את המשטרה על ההודעה שהוציאה (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
וולקן בבית החולים. התמונה טושטשה בשל חומרת הפציעות (באדיבות המצלם)

הדקירה שאירעה בסוף השבוע האחרון בסמוך לאודיטוריום העירוני בשכונת רמת אלחנן בבני ברק שסוקרה ב'כיכר השבת' מובילה לגרסאות סותרות בין הנדקר, העסקן החסידי בני וולקן, לדוברות משטרת מרחב דן.

בעוד וולקן עצמו מבהיר בנחרצות כי הופתע מדקירות נער שוליים שעבד כמלצר באולם סמוך, ולאחר מכן פונה לבית החולים, הרי שבהודעת המשטרה על מעצר קטין בחשד לדקירה נאמר כי "בין השניים התגלע סכסוך והרקע לאירוע הינו פלילי".

בהודעת המשטרה נכתב כי "ביום חמישי התקבל דיווח במשטרת ישראל בגין תקיפת אדם ופציעתו באולם אירועים בבני ברק. ע"פ החשד, המתלונן הגיע לאירוע בסיומו הותקף על ידי מספר חשודים שעזבו את המקום עם הגעת ניידת משטרה. המתלונן פונה במצב קל (ע"פ גורמי הרפואה) לקבלת טיפול רפואי בבית חולים מעייני הישועה.

"משטרת ישראל פתחה בחקירה אשר הובילה למעצרו של אחד מהחשודים בתקיפה (קטין, מרכז הארץ). החשוד נחקר בתחנת דן. מחקירה ראשונית עולה כי בין השניים התגלע סכסוך והרקע לאירוע הינו פלילי. היום החשוד הובא להארכת מעצר בבית שלום לנוער ושוחרר בתנאים מגבילים להמשך מעצר בית".

בשיחה עם 'כיכר השבת' טוען וולקן כי "הודעת המשטרה שקרית! חלפתי במקום כעוד עובר אורח. אחד המלצרים שהיה עסוק במריבה עם רב המלצרים ניגש אליי ולקח לי את השטריימל. שאלתי אותו: 'מה זה'? השיב: 'אתה רוצה מכות'? אמרתי לו: 'אם יהיה מכות יהיה משטרה'. אז הצמיד אותי לקיר נתן לי אגרוף עם אבן כשחבריו מצטרפים לחגיגה".

לדברי וולקן, "הודעת המשטרה מעותת את הסיפור ואני אתבע אותם תביעה על הוצאת דיבה".

במשטרה הבהירו בשיחה עם "כיכר השבת" כי אין הכוונה בהודעה לומר שהיתה היכרות קודמת בין הצדדים אלא שהתגלה סכסוך מקומי בין השניים.

כפי שדווח ב"כיכר השבת", היה זה בליל שישי האחרון. המקרה אירע סמוך לשעה 22:50 ברחוב רבינוב. בני וולקן, שהגיע לאזור המדובר על מנת להשתתף בחתונה, נתקל לפתע בנער שלמפרע התברר כי סיים למלצר באולם סמוך. ככל הנראה הנער וחבריו היו שתויים והוא החל לדקור אותו ולהכות בו כשתוך דקות מתאספים עשרות מחבריו ומכים בו בעוד הוא מוטל על הרצפה זב דם.

"זה התחיל מנער אחד כשתוך דקות הצטרפו אליו עשרות מחבריו זה היה מזעזע", תיאר בני בפני 'כיכר השבת'. בני מוסיף לתאר: "הוא ניגש אליי עם אבן חדה ודקר אותי בחזקה במצח, חרדים רבים יצאו מהחתונה וניסו להפריד, תוך כדי שהם מזמינים את כוחות המשטרה, אז הנערים נמלטו".

וולקן פונה לבית החולים מעייני הישועה עם חבלות ראש ושוחרר לביתו בערב שבת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר