האיום הישראלי

ליברמן: "כל מקום שירו ממנו לישראל הוא יעד לגיטימי להתקפה"

"כל מקום שממנו ארגוני הטרור יורים לשטח ישראל הוא יעד לגיטימי לתקיפה של חיל האוויר, על כל המשתמע מכך" - כתב שר הביטחון אביגדור ליברמן בחשבון הטוויטר שלו (אקטואליה)

ליברמן, ארכיון (צילום: Flash90)

שר הביטחון אביגדור ליברמן (ישראל ביתנו) התייחס הערב (שלישי) להתחממות בגבול הדרום, והזהיר את ארגוני הטרור בעזה כי כל מקום שיתבצע ממנו ירי לעבר ישראל - הוא יעד לגיטימי לתקפיה של חיל האוויר.

בחשבון הטוויטר שלו כתב ליברמן: "כל מקום שממנו ארגוני הטרור יורים לשטח ישראל הוא יעד לגיטימי לתקיפה של חיל האוויר, על כל המשתמע מכך. אני מבקש בשם עם ישראל לשבח את חיילי ומפקדי צה"ל על המסירות והנחישות ואת תושבי עוטף עזה על עמידתם האיתנה. נפעל בכל דרך להבטיח ביטחון ושקט לאזרחי ישראל".

מוקדם יותר, אמרה שרת המשפטים איילת שקד כי גם האופציה של כיבוש רצועת עזה נמצאת על השולחן. את הדברים אמרה השרה שקד בראיון לרדיו דרום בעקבות ההסלמה בגזרה בשעות האחרונות.

"אם היה קורה אסון כזה גדול בגן הילדים, זה היה יכול להוביל למלחמה. התגובה צריכה להיות חריפה מאוד, כאילו נשפך פה דם. כל האופציות על השולחן כולל כיבוש הרצועה", אמרה השרה שקד.

תקיפת צה"ל, היום (צילום: דובר צה"ל)

שקד התייחסה למטחים הכבדים מעזה לישראל, ואמרה כי "בנס לא קרה אסון גדול שהיה יכול להוביל למלחמה". לדבריה: "אנחנו צריכים לנצל את הנס הזה ולהגיב בעוצמה. כל האופציות על השולחן. כשאתה אומר להכריע הכוונה היא למוטט את שלטון חמאס שזה כרוך במה שזה כרוך".

שקד נשאלה אם הכוונה למוטט את שלטון חמאס כרוכה בכיבוש הרצועה, ואמרה: "כן. כרוך גם בכיבוש הרצועה. זה על השולחן. צריך לדעת את האמת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר