זיג - זג

ברח מהצבעה על השבת, והבטיח לדיין החרדי לשמור עליה

ליאון מזגזג: לאחר שברח ממועצת העיר בהצבעה על השבת במתחם התחנה, המועמד משה ליאון התארח אצל הדיין החרדי בגבעה הצרפתית והבטיח: "אשמור על קדושת העיר". הבוקר ברשת ב': אין סיבה שלא יהיה פתוח בשבת • צפו (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

לאחר שברח מההצבעה במועצת עיריית ירושלים על מתחם החנה הישנה, נגד העמדה החרדית המבקשת לאסור על פתיחת המקום בשבת, נצפה המועמד משה ליאון בבית מדרשו של האב"ד הגאון רבי ברוך שרגא בשכונת הגבעה הצרפתית, שם התקבל בכבוד מלכים ואף כובד בפתיחת ארון הקודש במעמד תיקון חצות.

סערה רבתית התחוללה אמש (חמישי) לאחר שמשה ליאון השמיע את דעתו בישיבת המועצה סביב חילולי השבת במתחם התחנה בירושלים. ליאון אמר בדבריו: "אני מתחייב שהמתחם יישאר פתוח בכל ימות השבוע".

אלא שלאחר ההצבעה התארח ליאון בקרב הקהילה החרדית בשכונת הגבעה הצרפתית. בדבריו הבטיח לדיין הגר"ב שרגא: "אשמור על קדושת השבת וחיזוק הצביון היהודי בשכונות המעורבות".

ע"פ הדיווח של רן בנימיני הבוקר בשרת ב' אמר ליאון: אין סיבה שהמקום לא ימשיך לפעול 7 ימים בשבוע.

אווירת הבחירות מורגשת היטב בשכונות רבות בירושלים. קודם הגעתו של ליאון היה ניתן לראות את נציגי 'דגל התורה' יצחק פינדרוס ואליעזר ראוכברגר יושבים לשיחה על צלחת צ'ולנט עם תושבי השכונה המעורבת, שסובלים מלא מעט מצוקות בשל אופי השכונה המורכב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר