פגישה ראשונה

החל הקרב על אלעד: פרוש מבקש קדנציה נוספת

פרסום ראשון: ראש העיר אלעד בליווי אביו סגן השר הגיעו ביום שישי לפגישה ממושכת אצל האב"ד הגאון רבי יהודה סילמן שמונה להוביל את המשא ומתן. הבקשה: קדנציה נוספת (מקומי)

ישראל פרוש (צילום: יח"צ)

הקרב על ראשות העיר אלעד: השיחות בין הצדדים על ראשות העיר אלעד יצאו לדרך. בעוד בכירים בדגל התורה דורשים לקיים את ההסכם שנחתם בין ראש העיר ישראל פרוש לדגל התורה בבחירות 2013 לפיו הראשות שייכת לדגל התורה, הרי שבסביבת ראש העיר עושים מאמצים להשארתו לקדנציה נוספת בהסכמה ובתמיכת הסיעה ליטאית.

ל"כיכר השבת" נודע כי ביום שישי הגיע ראש העיר אלעד, בליווי אביו סגן השר מאיר פרוש, לפגישה ממושכת אצל האב"ד הגאון רבי יהודה סילמן, שמונה מטעם גדולי ישראל ותנועת דגל התורה להוביל את המשא ומתן והדיונים לקראת החלטה שתתקבל בקרוב.

במהלך הפגישה, הראשונה בסדרה, לא הובטח על ידי הצדדים דבר וכי הצדדים רק הביעו את עמדותיהם באשר לראשות העיר. ל'כיכר השבת' נודע כי הפגישה הייתה ברוח טובה וצפויות להיערך פגישות נוספות בקרוב.

בכירים ב"דגל" אומרים ל'כיכר השבת' כי הרצת מועמד ליטאי בתמיכת ש"ס, היא האפשרות הראשונה שנשקלה עד כה, כאשר אופציה כזו עשויה להכתיר בקלות ראש עיר ליטאי באלעד.

אופציה נוספת הנשקלת היא תמיכה בראש העיר ישראל פרוש, בתמורה להבטחות ברורות לצד דרישה חד משמעית על הגדלת כוחה של התנועה הליטאית באופן משמעותי בבחירות הבאות.

הגורם מסביר: "אין לנו דרישה להכפלת הנציגים. כי זו דרישה לא ריאלית, אנחנו דורשים להיצמד לבעיות נקודתיות של קהילות ליטאיות שיצטרכו להיפתר על הסף". ל'כיכר השבת' נודע כי השיחות בין הצדדים יימשכו בימים הקרובים עד להכרעה סופית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר