לאחר הביטול הרשמי

פסגת צפון קוריאה-ארה"ב תתקיים כמתוכנן

הנשיא האמריקני הודיע כי הפסגה בסינגפור תתקיים לבסוף כמתוכנן לאחר שהצפון קוריאנים התנצלו על דבריהם ומיהרו לשלוח מכתב אישי מקים ג'ונג און במעטפת ענק (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
טראמפ מקבל את "המכתב" (צילום: שילה קרייגהד, הבית הלבן)

מפגש הפסגה בין נשיא ארה"ב דונלד טראמפ לשליט צפון קוריאה קים ג’ונג און, שנקבע ל־12 בחודש בסינגפור, ובוטל על ידי טראמפ בשבוע שעבר, יתקיים לבסוף כמתוכנן על פי בקשתם של הצפון קוריאנים שהבינו ככל הנראה כי טראמפ לא מתכוון להיות שק החבטות שלהם וכי עליהם למתן באופן מהיר את הבוטות של התבטאויותיהם.

טראמפ הודיע סופית על קיום הפסגה לאחר פגישה בת שעה וחצי, שלשום, עם קים יונג צ’וי, סגן יו"ר הוועדה המרכזית של צפון־קוריאה, ואחד המקורבים ביותר לקים. הוא מסר לטראמפ מכתב אישי מקים, שהוכנס למעטפה ענקית חסרת פרופורציות.

התמונות שפורסמו הפכו לבדיחת רשת גורפת. מעבר למראה התמוה של המעטפה עצמה, ניסו הגולשים להבין את הסיבה לכך, האם מדובר במחווה גדולה או שמא בניסיון ללעוג לטראמפ.

על פי תגובתו של הנשיא, נראה שזה עבד. “קים שלח לי מכתב נחמד מאוד”, אמר טראמפ לכתבים לאחר המפגש, וכשנשאל מה כתוב בו, ענה: “עוד לא קראתי”.

הצפון קוריאנים מיהרו להתנצל לאחר שטראמפ הודיע על ביטול הפסגה המתוכננת בשל דברים שאמרו הקוריאנים ואיומים שהשמיעו כנגד ארה"ב. בצפון קוריאה הבינו כי טראמפ אינו אובמה וכי עליהם לשנות באופן ישיר את התנהגותם כדי להסיר מעליהם את הסנקציות הכלכליות הקשות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר