ברזיל: מיליוני נוצרים בעד העברת השגרירות לירושלים

כשני מיליון בני אדם הריעו בסוף השבוע למדינת ישראל במהלך צעדה נוצרית מסורתית בסאו פאולו שבברזיל. השגריר הישראלי זכה למחיאות כפיים כאשר סיפר על הציפייה להעברת שגרירות ברזיל מתל אביב לירושלים (בעולם)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
(צילום: שגרירות ישראל)

כשני מיליון בני אדם הריעו בסוף השבוע למדינת ישראל במהלך צעדה נוצרית מסורתית בסאו פאולו, העיר הגדולה בברזיל. הם הניפו דגלי ישראל והתפללו לשלום המדינה היהודית.

לראשונה בתולדות הצעדה המתקיימת זה 20 שנה, הוזמנו נציגים יהודיים לצעדה. בין המוזמנים היה גם השגריר הישראלי דורי גורן, שבירך על התמיכה הגדולה לה זוכה ישראל מן העם הברזילאי וקהילותיה האוונגליסטיות.

השגריר הישראלי זכה למחיאות כפיים כאשר אמר כי הוא מצפה להעברת שגרירות ברזיל בישראל מתל אביב לירושלים. אל הצעדה הצטרפו המונים מארגנטינה, מקסיקו, ארה"ב ומספר מדינות אפריקאיות.

ברזיל, כמו מדינות נוספות באמריקה הלטינית שבהן רוב אוונגליסטי, ידועה בתמיכתה בהקמת מדינת ישראל. הזרמים האוונגליסטיים מאמינים בעליית עם ישראל לארצו כמקרבת את הגאולה, ולכן מסייעים רבות לרווחתה של מדינת ישראל. בברזיל עצמה קיימת קהילה יהודית חזקה המונה כ-120,000 איש.

יצויין כי נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, מינה לפני ימים ספורים את גארי באואר, יו"ר הארגון האוונגליסטי "נוצרים למען ישראל", כנציב רשמי של ממשלת ארה"ב לענייני חופש דת בינלאומיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר