המטפל הרגשי והזמר בדואט מרגש • צפו

המטפל והיוצר המוזיקלי מרדכי רוט והזמר והיוצר יובל סלע בדואט חיזוק מיוחד אותו כתב והלחין רוט. על העיבוד וההפקה המוזיקלית אחראי ראובן חיון. לשיר מצורף קליפ מרגש (קליפים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

מרדכי רוט מספר על האירועים שהובילו אותו לשיר. "היתה זו שעת לילה מאוחרת, ישבתי בסלון ביתי עם הגיטרה אחרי יום עמוס פגישות עם אנשים. באותו יום ביקר אצלי אדם שעבר הרבה קשיים ותהפוכות בחייו. "אני לא מאמין בעצמי ובעולם", אמר.

הוא החליט שהוא מוותר על הכל, והחליט לנסוע לאי שם. בסייעתא דשמייא לא ויתרתי עליו. תוך כדי מחשבה עליו, ישבתי וניגנתי בגיטרה, והמילים של השיר יצאו מאליהם.

רוט אינו זמר, ולא מתיימר להיות כזה. רוט משמש כמאמן ומטפל אישי ורגשי ביום יום והקים את 'עלומים' - מרכז חרדי לחיים בריאים. בנוסף לכך, הוא גם סופר שכתב ארבעה ספרים רבי-מכר למבוגרים וילדים יחד עם הסופר הידוע חיים ולדר.

כמטפל וסופר העוסק בנפש האדם ובנושאים רגישים שונים, נפגש רוט מחוץ לחדר הטיפולים עם המון בני-נוער ואנשים שונים הנמצאים בכל מיני מצבים בחיים שלהם. הוא מעודד ומחזק אותם בשיטות טיפול שונות ובדיבורים הנוגעים אל הלב, הנשמה והנפש, וגם למוסיקה והגיטרה עליה הוא פורט יש חלק חשוב באותם מפגשים ואירועים שונים.

כדי להוסיף נופך ועומק ליצירה הכל כך מיוחדת, נקרא אל הדגל הזמר והיוצר יובל סלע לבצע את השיר בדואט משותף. החיבור המיוחד בין השניים הפך את השיר לאטרקטיבי וקולע למטרה הכל-כך מיוחדת שאליה הוא שואף להגיע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר