"לא הפסיקה לבכות"

"היא ייבבה מצער": היועץ הרוחני של הקומיקאית הגזענית - הרב הצבעוני

הקומיקאית רוזאן בר השוותה בין אישה שחורה ל'צאצאית של כוכב הקופים' ועוררה סערה שגרמה להורדת התוכנית שלה מהאוויר. רב אורתודוקסי נפגש איתה: 'היא יבבה בצער' (בתפוצות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
רוזאן בר. ארכיון (צילום: שאטרסטוק)

הקומיקאית היהודיה-אמריקאית רוזאן בר עוררה בשבוע האחרון סערה ברשתות החברתיות, לאחר שפרסמה בטוויטר ציוץ עם ניחוח גזעני וחטפה מטחי ביקורת. בעקבות הביקורת הרבה נגדה, תוכניתה ברשת התקשורת ABC בוטלה והורדה מהאוויר.

בציוץ שעורר סערה, ולטענת בר נכתב תחת השפעה של כדורים, היא השוותה עוזרת שחורה של נשיא ארה"ב ברק אובמה ל"צאצאית של כוכב הקופים".

רוזאן בר בישראל. ארכיון:

לאחר שהציוץ עורר סערה, רוזאן בר התנצלה וטענה כי כתבה אותו תחת השפעת משככי כאבים. עם זאת, בחברת התרופות הכחישו תופעות לוואי שכאלו בעקבות הכדורים בהם טענה כי השתמשה.

כעת, פרסם עיתון ה"דיילי מייל" כי בר הביעה חרטה בפני יועצה הרוחני הרב שמולי בוטח. בוטח רב אורתודוקסי המגדיר עצמו חסיד חב"ד, נחשב לדמות צבעונית המושכת אליה סלבריטאים אמריקנים רבים המתקרבים ליהדות.

בוטח, היועץ הרוחני של בר (FLASH90)

על פי הפרסום, בר השתתפה בפודקאסט מוקלט עם הרב שמולי בוטח, הידוע כתומך נלהב של הנשיא טראמפ, ולדברי מקורבים שצוטטו ב"הוליווד ריפורטר", היא נשמעה בו נסערת ומלאת חרטה. לטענת אותם גורמים, "היא לא הפסיקה לבכות במהלך ההקלטה, ייבבה ובכתה מצער".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר