בתגובה לרקטות

צה"ל תקף במוצ"ש בעזה • צפו בתיעודים

צה"ל חשף חמשה מתוך 15 היעדים שהופצצו הלילה על ידי חיל האוויר באמצעות מטוסי קרב. זאת כתגובה על ירי הרקטות לעבר ישראל מעזה. צפו בתיעוד של הפגיעות (צבא וביטחון)

(צילום: דובר צה"ל)

בעקבות ירי הרקטות ואירועי הטרור שבוצעו ע"י החמאס, תקף צה"ל אתמול (מוצ"ש) באמצעות מטוסי קרב 15 יעדי טרור, ביניהם - אתר ייצור ואחסון לרקטות ואמצעי לחימה באיזור מחנות המרכז.

בנוסף,הותקף אתר ייצור ואחסון לרקטות ואמצעי לחימה באיזור חאן יונס, מחנה אימונים ללוחמה בשטח בנוי באיזור סג'עיה ותשתית של הכח הצבאי הימי של חמאס באיזור צפון הרצועה.

הבוקר נמסר על תקיפת חמישה יעדים של הכוח הימי של החמאס באמצעות מטוסי קרב. "מדובר בתקיפה נוספת הלילה של צה"ל כנגד מטרות טרור של ארגון הטרור חמאס, אשר נושא באחריות לכל המתרחש ברצועת עזה וממנה, ובתוך כך לתקיפות החמורות כנגד מדינת ישראל ואזרחיה", נמסר מצה"ל.

עוד נמסר כי "התקיפה בוצעה בתגובה לירי תלול מסלול שבוצע במהלך הלילה משטח רצועת עזה לעבר שטח הארץ. וכן לאירועי הטרור שהוביל ואפשר ארגון הטרור חמאס במהלך סוף השבוע. בצה"ל רואים בחומרה את פעילות הטרור של ארגון הטרור חמאס. צה"ל ימשיך לבצע את משימתו להגן על אזרחי ישראל ולפעול ככל שיידרש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר