כך עצרו המסתערבים את המחבלים • צפו

יחידת המסתערבים של מג"ב עצרה שלושה מחבלים מהחולייה שגנבה את נשקו האישי של חייל צה"ל בשבוע שעבר בצומת בית קמה. צפו בתיעוד של המעצרים (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה. תמונה ראשית: פלאש 90)

לוחמי יחידת המסתערבים של מג"ב הביאו למעצרם של שלושה מתוך חמישה חשודים, תושבי הנגב, בחשד למעורבותם באירוע חטיפת נשקו של חייל בצומת בית קמה ולמציאת הנשק.

"מרגע חטיפת הנשק הוכנסו לוחמי היחידה המיוחדת של מג"ב הפועלת במחוז הדרומי של משטרת ישראל, לדריכות וכוננות מבצעית לקראת פעילות להשבת הנשק ומעצר החשודים. בפעילות משותפת עם שירות הביטחון הכללי והמחוז הדרומי של משטרת ישראל נפתחה חקירה שבמהלכה נעצרו החשודים ואותר האמל"ח" נמסר.

מוקדם יותר פורסם כי שבוע לאחר שחייל צה"ל התלונן כי הותקף על ידי אלמונים, בצומת בית קמה, שחטפו ממנו את נשקו מסוג M16‬‏, עצרה המשטרה שלושה חשודים במעשה החמור.

ביום ראשון, בשבוע שעבר, התקבל במשטרת ישראל דיווח על תקיפת חייל צה"ל בצומת בית קמה וחטיפת נשקו האישי תוך איומי אקדח ותקיפה פיזית. במשטרה מציינים כי התקדמות מהירה בחקירה הובילה לקשירת שלושה מהחשודים, 2 בגירים בני 22 ו-18 וקטין בן 17, למעורבות באירוע, להסגרת האקדח ולהסגרת הנשק שנחטף מהחייל.

מהחקירה עולה, כי אחד החשודים לקח רכב ללא רשות מאחיו, נסע עמו לאיו"ש והצטייד בלוחיות רישוי אחרות. אז הגיע חזרה לאזור הפזורה, החליף את לוחיות הרישוי ויחד עמו ברכב אחיו הקטין ואדם נוסף ממשפחתו.

משאיתרו חייל צה"ל בעודו צועד באזור בית קמה, הגיחו לעברו מתוך רכבם ובתום מאבק אלים חטפו ממנו את נשקו תוך שהם חובלים בו ומאיימים באקדח.

כאמור, עם קבלת האירוע, כוחות גדולים של משטרה החלו בסריקות בהן התגלה רכב הפוך אשר נקשר לאירוע, וסופו במעצר החשודים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר