ניסיון פיגוע

חדרו עם גרזן לגבול ישראל, מחבל אחד נהרג

חיילי צה"ל סיכלו חדירה לשטח ישראל מרצועת עזה. החיילים ירו והרגו מחבל שחדר יחד עם חבריו כשהוא מצויד בגרזן. זהו ניסיון אחד מתוך רבים שנעשו בימים האחרונים (צבא וביטחון)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דובר צה"ל)

כוח צה"ל סיכל ניסיון חדירה של שני מחבלים אשר ניסו לחצות לשטח הארץ, פגעו בגדר המערכת ונשאו גרזן. כוח צה"ל הגיע לנקודה והגיב בירי, ממנו נהרג אחד המחבלים.

על פי הדיווחים, ניסיון החדירה נעשה ליד ‏קיבוץ נירים. כח גולני מגדוד 51 פתח לעברם באש. מחבל אחד נהרג. שני נפצע. אין נפגעים בקרב חיילי גולני.

אמש (ראשון) חצו מחבלים את גדר הגבול בדרום הרצועה והבעירו אש במכולות אזרחיות של קבלני עבודות הקמת המכשול, שהיו סמוכות לגדר, נמלטו חזרה לרצועה. לא היו נפגעים, אך נגרם נזק לתשתית הביטחונית.

לפני כשבוע וחצי אירע מקרה דומה, אז חדרו מחבלים פלסטינים לשטח ישראל באזור אל-בורייג' והציתו עמדת צה"ל, שככל הנראה לא הייתה מאוישת. גם אז בחסדי שמים ללא נפגעים בקרב החיילים. בתגובה, צה"ל ירה אש טנקים לעבר עמדת חמאס באזור.

מקורות פלסטינים דיווחו כי המחבלים הצליחו לחזור לרצועת עזה, לאחר שניסו להשחית עמדה צה"לית נטושה. לא ברור אם הם נפגעו. מדובר צה"ל נמסר כי התקיפה של עמדת חמאס באה בתגובה להצתה של עמדה צבאית, שנגרמה על ידי מספר מחבלים שחצו מרצועת עזה. עוד נמסר כי "כוח צה"ל היה במעקב אחר האירוע מתחילתו".

בחודשים האחרונים בוצעו מספר רב של ניסיונות חדירה והשחתה של תשתיות ביטחוניות של ישראל דוגמת מצלמות אבטחה ומיכלי סולר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר