"אני מסטול"

הנהג נרדם באמצע צומת כשהרכב מונע • וידאו

בצומת נען הבחינו שוטרים ברכב פרטי העומד בצומת כשאורות הבלם דולקים והרכב מונע. לאחר שהרכב לא נסע באור ירוק, הבחינו השוטרים כי הנהג נרדם על ההגה (חדשות)

(צילום: דוברות המשטרה)

שוטרי אגף התנועה ביצעו הלילה (רביעי) פעילות אכיפה נגד עבירות מסכנות חיים ובריונות כביש, במהלכה, בהגיעם לצומת נען באזור כביש 40, הבחינו השוטרים ברכב פרטי העומד בצומת כשאורות הבלם דולקים והרכב מונע.

לאחר שהבחינו כי דולק אור ירוק ברמזור והרכב לא נוסע, ניגשו השוטרים לרכב לבדוק את פשר העניין, השוטר שפתח את דלת הרכב הבחין לתדהמתו בנהג כשהוא רדום על המושב.

השוטר העיר את הנהג, כשאז הריח ריח חריף מאוד של אלכוהול הנידף מפיו. השוטר דומם את המנוע של הרכב, מחשש להידרדרות הרכב עקב מצבו של הנהג.

לשאלת השוטר האם הוא שיכור ענה הנהג: "אני מסטול".

הנהג, תושב אזור הדרום, בן 31, שהיה בנסיעה מבאר יעקוב לדרום, התבקש להציג מסמכים, ובמהלך הבדיקה הנהג התנגד לעיכוב והחל להתלהם תוך שהוא מנסה להכשיל את השוטרים ולהכניס סיגריה לפיו, מיד הודיעו לו השוטרים שהוא עצור תוך שהם אוזקים את ידיו.

לאחר שנעצר, נלקח הנהג לבדיקת שכרות, בהינתן לו מספר הזדמנויות סירב הנהג לבדיקה ונחשב כמי שנהג תחת השפעת אלכוהול.

בבדיקה מעמיקה יותר נמצא כי הנ"ל נוהג תחת פסילה של בימ"ש בגין תיק שכרות משנת 2017. לאחר שנחקר ביחידת הבוחנים נשאר במעצר עד להבאתו בפני בימ"ש לדון בהארכת מעצרו.

במשטרה ציינו כי הודות לעירנות השוטרים נמנע אסון שעלול היה להסתיים בתאונה קשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר