התושבים החרדים כועסים

חניות התושבים סומנו בירוק: "גם ככה אנחנו סובלים"

כיצד עברו חניותיהם של תושבים רבים בירושלים לבעלותה של חברה פרטית, שעבורה הן סומנו בצבע ירוק בוהק ומכוער? הדיירים שמעליהן לא משלימים עם המעשה, וזועמים (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
החניה החדשה והמרגיזה (באדיבות המצלם)

בשבועות האחרונים הופתעו תושבים רבים בירושלים לגלות, כי החנייה השמורה לדיירי הבניין, מתחת לבתיהם, סומנה ביום בהיר בצבע ירוק ולצידו שלט המלמד כי החנייה שייכת מעתה לחברת Car2Go.

כידוע, במסגרת פרויקט של חברה זו, מופעלים בערים הגדולות עשרות כלי רכב חשמליים, שעבורם נצבעו עשרות חניות שמורות בנקודות שונות ברחבי העיר.

אלא שכאמור תושבים רבים, בעיקר חרדים מכמה שכונות רמות ג והר נוף ברחבי ירושלים, פנו ל'כיכר השבת' ורטנו על התופעה.

לדברי אחד מהם, המתגורר ברמות, "באחד הימים השבוע אני מגיע לבית שלי, ומגלה שהחניה בה אני רגיל להחנות את הרכב שלי, נצבעה בצבע ירוק ושהיא שמורה לחברת Car2Go".

"הרבה תושבים רבים סובלים גם ככה ממחסור בחניות, אז איך קורה שעיריית ירושלים נתנה לדבר הזה להתרחש - בליבן של השכונות הצפופות?", תוהה התושב.

"הרבה תושבים רבים סובלים גם ככה ממחסור בחניות, אז איך קורה שעיריית ירושלים נתנה לדבר הזה להתרחש - בליבן של השכונות הצפופות?", תוהה התושב.

מרים ב. המחזיקה בבעלותה רכב ומתגוררת בשכונה ירושלמית וותיקה מספרת ל'כיכר השבת': "בבניין שלי קיימת חניה שמשותפת לכלל הדיירים, ומדי פעם גם נפוצים סכסוכים ומחלוקות בנוגע לשימוש בחניה, בגלל מצוקת החניות הקשה. עכשיו העירייה רק מוסיפה מצוקה על מצוקתנו".

התושבת הכועסת מוסיפה: "לא נעבור על כך לסדר היום. נהפוך שולחנות - עד לביטול החנייה השמורה".

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה ל'כיכר השבת': "בכל רחבי ירושלים הוקצו לחניית רכבי Car2Go רק 17 מקומות חנייה, בצורה שאינה יוצרת צמצום משמעותי של מקומות חנייה מחד, ומאפשרת הפעלה של פתרון תחבורתי שיתופי וחדשני מאידך".

בעירייה הוסיפו, כי "מיזם Car2Go הוא מערך של שיתוף כלי רכב שמאפשר שכירה שיתופית ומקל על עומסי התנועה בכל רחבי העיר, זאת כחלק מהתכנית לקידום פתרונות תחבורה חדישים ויצירתיים, אשר מיועדים לצמצם את עומס התחבורה בכבישים ולאפשר מגוון של שירותי תחבורה לתושבים ולמבקרים בעיר. כמו כן, המערך מאפשר לתושבים ללא רכב פרטי או לכאלה המתניידים בתחבורה ציבורית ובכלי רכב אחרים להיעזר בנסיעה ברכב מעת לעת".

את תגובתם סיימו בעירייה בציון העובדה כי "מיקומי החניות בוצעו בתיאום ובשיתוף המנהלים הקהילתיים".

תגובת העירייה היא גם תגובת Car2Go.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר