השלום הספרדי לשיא

הגר"ש עמאר: "אריה ידידי ואהובי"; דרעי: "מורנו ורבנו"

"השם לא נותן לאדם ניסיון שלא יכול לעמוד בו", אמר הגר"ש עמאר על יו"ר ש"ס. "הניסיונות שעוברים על רבי אריה דרעי הם גדולים וקשים, אבל יכולותיו וכישרונותיו עוד יותר גדולים". צפו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת )

'השלום הספרדי' נמשך: הראשון לציון ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר השתתף הערב (רביעי) בכנס שנערך בצפון הארץ, כאשר לצידו התיישב יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי.

בפתח נאומו, התייחס דרעי לגר"ש עמאר שישב בשולחן הכבוד, ואמר: "ברשות מורנו ורבנו, הגאון הגדול, הראשון לציון, רבה של ירושלים, רבי שלמה משה עמאר שליט"א, הי"ו. יאריך ימיו בטוב ושנותיו בנעימים, שיזכה להגדיל תורה ולהאדירה, יפוצו מעיינותיו חוצה".

בהמשך עלה הגר"ש עמאר לנאום, ושיבח את דרעי: "כבוד ידידי ואהובי, שר הפנים, הנגב והגליל. אני רק יכול לברך אותו, רבי אריה דרעי שיחיה, לאורך ימים ושנות חיים, שה' יתן לו עוז ותעצומות לימוד ולבצר את חומות תורתנו הקדושה, השבת, המועדים, והדברים העומדים על הפרק, ענייני הגיור שיהיו כדת וכהלכה, ועל קדושת המקדש וכל השאר".

הגר"ש עמאר הוסיף: "ה' לא נותן ניסיון לאדם שהוא לא יכול לעמוד בו, הניסיונות שעומדים בפני רבי אריה הם גדולים, קשים ביותר. אבל גם כוחותיו עוד יותר גדולים וכשרונותיו עוד יותר גדולים".

כזכור, לפני למעלה מחודש נחשפה ב"כיכר השבת" פסגת השלום בין הראשונים לציון הגר"ש עמאר והגר"י יוסף ויו"ר ש"ס השר דרעי, ומאז בא הדבר לידי ביטוי בשלל אופנים.

הערב, כך נראה, מגיע שלום זה לשיא חדש, בהרעפת שבחים מפליגים, הדדיים, בין הרב לבין הפוליטיקאי הבכיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר