"התוצאה הרסנית"

צפו: מה אייכלר חושב על החלטת ליאו מסי?

ח"כ ישראל אייכלר התייחס להחלטת נבחרת ארגנטינה שלא להגיע לישראל בשל האיומים על ליאו מסי ואמר: "הכדורגל רק תירוץ. הם משתמשים בו כדי להשניא את היהדות". צפו (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: יונתן זינדל, פלאש 90 ושאטרסטוק)

סגן יו"ר הכנסת ח"כ ישראל אייכלר התייחס אמש (רביעי) להחלטת נבחרת ארגנטינה שלא להגיע לשחק בישראל, בשל איומים על חייהם של השחקנים ובפרט על כוכב הנבחרת ליאו מסי: "מתבוללים שמאלניים בועטים שער עצמי".

"אין לי מושג בכדורגל" פתח אייכלר את דבריו ואמר: "אני אפילו לא יודע לאיזה שער בועטים, אני מכיר רק את 'עומדות היו רגלינו בשערייך ירושלים", אבל מה שקורה כאן עם החרם הארגנטינאי, הוא נורת אזהרה אדומה. שאסור להפסיק להביט בה".

לדבריו: "הבי. די. אס. זו התוצאה. אבל קדמה לכך דרך ארוכה ולא פחות מסוכנת של שלילת הדת היהודית קודם כל. באמריקה ובאירופה יושבים יהודים עשירים, שפועלים במסווה של יפי נפש, נגד אחיהם שבארץ הקודש, לא רק בעניין הלאומי, אלא גם, ובעיקר נגד דת ישראל".

ח"כ אייכלר הוסיף: "גורמים מתבוללים אנטי יהודיים קיצוניים, תלויים ונשענים על גבם של ארגוני פדרציות מלאים בשנאה עצמית. הם פועלים כל העת להסית נגד מדינת ישראל, ונגד העם היהודי. בטענה שהיא מדי דתית. כשהמטרה הסופית היא הוקעת מדינת היהודים כמדינת אפרטהייד כמו דרום אפריקה. מה שקורה לדרום אפריקה יקרה כאן אם החרמות יימשכו".

"אל תטעו" הדגיש: "הכדורגל הוא רק תירוץ. הם משתמשים בו כדי להשניא את היהדות, ואת העם שלנו. הם עושים עוד דברים רבים נגד הדת. בכל מקרה של סכסוך מול הפלסטינים הם יעמדו לצדם נגד היהודים.

בהמשך הוסיף אייכלר: "ביטול המשחק שאין לי אפילו מושג איך הוא מתנהל, הוא רק מראה בפני אותם אנשים שמדברים כביכול בשם יהדות התפוצות העומדים תדיר במאבק ליצור שנאת עולם לעם עולם בארץ ישראל".

"התוצאה היא הרסנית. כרגע זה רק ספורט. לא משהו שיכול לשבש מדינה. אבל זה רק הקצה של התהליך, ובקצה השני נמצא המסחר, הקשרים הדיפלומטיים, יחסי חוץ, ביטחון. אם הצליחו הפלסטינים ליצור חרם ספורט הם יצליחו גם לחדש את החרם הערבי שבעבר זלזלנו בו. לשם הם לוטשים עיניים.

בסיום דבריו תקף בחריפות את משתפי הפעולה מקרב העם היהודי: "אותם מתבוללים משתפי פעולה עם אויבי ישראל - לא בועטים לשער של עצמם. כי הם פשוט הוציאו את עצמם מכלל ישראל מזמן. כעת רק נשאר לנו לעמוד עם היד על הדופק ולמנוע את פגיעתם הרעה. ולהתפלל לקב"ה שלא יפק זממם. השם יעזור, ויפרוס סוכת שלום עלינו ועל כל עמו ישראל ועל ירושלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר