מפגש מפתיע

שוטר התנועה עצר את מי שסייע לו להיוולד

שוטר תנועה בארצות הברית, מייקל פטרסון, שעצר את הנהג מאתיו ביילי על עבירה קטנה, לא תיאר לעצמו במי מדובר • סגירת מעגל מ-27 שנים קודם לכן (מעניין)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
שוטרים בניו יורק. אילוסטרציה (Serge Attal/FLASH90)

מפגש מפתיע וכמעט חסר סיכוי אירע בעיירה קינגווד שבניו ג'רזי, ארה"ב, כאשר שוטר תנועה מקומי בשם מייקל פטרסון עצר במסגרת תפקידו מכונית שביצעה עבירת תנועה זוטרה. הנהג, מאתיו ביילי, סיפר בתוך הדברים לשוטר, כי שירת בעבר במשטרה, בתחנת פיסקטאוויי. השוטר מייקל השיב כי אף הוא מגיע מן העיירה פיסקטאוויי - צירוף מקרים מעניין אך עדיין לא חריג.

כאשר הנהג - השוטר לשעבר, שאל את מייקל באיזה רחוב התגורר, ענה מייקל: "ברחוב פו פלייס". מאתיו זכר את הרחוב הזה, שכן בתקופת שירותו במשטרה סייע פעם ליולדת ברחוב הזה. הוא אפילו הצליח לשחזר את מראה הבית בו התרחשה הלידה, ואת השם שניתן לתינוק: מייקל.

שוטר התנועה הושיט את ידו למאתיו ואמר לו: "שמי מייקל פטרסון, אדוני. תודה על שיילדת אותי".

מתברר כי ב-5 לאוקטובר 1991, התקבלה קריאה בתחנת המשטרה של פיסקטאוויי מרחוב פו פלייס בעיירה. מדובר היה באשה שמיהרה הביתה באמצע קניות כאשר היתה בשלבי לידה מתקדמים. השוטר שנענה לקריאה היה מאתיו ביילי, שהגיע אל הבית והתייעץ טלפונית עם רופא תוך כדי שהוא מסייע ביילוד.

לאחר ששוטר התנועה ויתר כצפוי על הקנס שהגיע למאתיו, נפגשו משפחות שני השוטרים בביתו של ביילי. אחרי הכל, מדובר בסגירת מעגל נדירה וייחודית מאד עבור שוטר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר