מלחמת התחנות

הראיון עם יעקב שוואקי ב'קול חי' - הוקדם

לאחר הפרסם ב'כיכר השבת' על הקרב בין תחנות הרדיו 'קול חי' ו'קול ברמה' סביב ראיון עם הזמר יעקב שוואקי, ב'קול חי' הוחלט להקדים את הראיון ולשדרו היום ב-14:00 (ברנז'ה)

יעקב שוואקי (צילום: יח"צ)

המלחמה בין תחנות הרדיו החרדיות: לאחר הפרסום ב'כיכר השבת' על הקרב החריף סביב "ראיון בכורה" עם יעקב שוואקי בין רדיו 'קול חי' לרדיו 'קול ברמה', החליטו ב'קול חי' על צעד דרמטי.

הראיון שערך מנחם טוקר עם שוואקי יועד לשידור במוצאי השבת הקרובה אלא שלאחר שברדיו 'קול ברמה' מיהרו לראיין אותו מתוך כוונה לשדר את הראיון הלילה, בליל שישי, החליטו ב'קול חי' להקדים את שידור הראיון.

טוקר ישדר את הראיון עם שוואקי ב'קול חי' היום (חמישי) בשעה 14:00 בצהריים, בתוכנית 'זמן אוויר', כעשר שעות לפני שידור הראיון הצפוי בתוכנית 'לילה מנצח' בהגשת יואלי דיקמן.

כפי שדווח ב'כיכר השבת', המלחמה בין תחנות הרדיו החרדיות - 'רדיו קול חי' ו'קול ברמה' מגיעה בתקופה האחרונה לשיאים חדשים כשהפעם הקרבן למאבקים הוא הזמר יעקב שוואקי שהשיק בשבוע שעבר את אלבומו העשירי - "מוזיקה".

שוואקי הוקלט באולפן שבביתו לראיון בתכניתו של מנחם טוקר, שאמורה להיות משודרת במוצאי שבת הקרובה, ברדיו קול חי. אלא שלאחר שטוקר פרסם ברשתות החברתיות, כי שוואקי אמור להגיע לתכניתו בבכורה, זעמו המתחרים ב'קול ברמה' וטענו כי לנוכח ההתנהגות לאחרונה של אנשי 'קול חי' מול הזמר, הם אלו שמגיע להם לקבל את ראיון הבכורה.

אנשי 'קול ברמה' כיוונו להדלפה מכוונת של אנשי קול חי לפיה, שירו החדש של שוואקי 'אלף, בית, גימל' לא הוכנס לפלייליסט של ערוץ המוזיקה של התחנה - 'קול חי מיוזיק' כי "אינו להיט". ההדלפה המשפילה כוונה כדי לקדם את ערוץ המוזיקה החדש, והתקבלה באדישות יחסית בקרב מנהליו של שוואקי.

ב'קול ברמה' החליטו "להשיב מלחמה", ובהוראת המנכ"ל, אריאל דרעי, שלחו כתב לביתו של שוואקי בניו ג'רזי מבלי שמנהליו היו מודעים לעניין וערכו עמו ראיון שאמור להיות משודר הלילה בתכניתו של יואלי דיקמן, כלומר, יותר מיממה לפני השידור ב'קול חי'. אנשי הרדיו מיהרו ופרסמו בכל מקום אפשרי על ה"ראיון בבכורה עולמית" ועוררו את זעמם של אנשי 'קול חי'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר