פרסום ראשון

מסתמן: 'דגל התורה' תריץ רשימה באשדוד

בפגישה בלשכת יו"ר 'דגל התורה' ח"כ גפני הוחלט כי בבחירות הקרובות 'דגל התורה' תריץ - לראשונה - רשימה למועצת העיר אשדוד, במידה ולא ישובץ נציג ליטאי ברשימה קיימת (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
עיריית אשדוד. ארכיון (צילום: Serge Attal/Flash90)

פרסום ראשון: 'דגל התורה' בעיר אשדוד, מונה מאות משפחות, אך עד כה לא הריצה רשימה מטעמה למועצת העיר, כמו כן לא שיבצה נציג מטעמה ברשימת 'יהדות התורה' בעירייה.

ל'כיכר השבת' נודע כי השבוע נערכה פגישה בלשכתו של יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני בכנסת, שם הוחלט כי בבחירות הקרובות 'דגל התורה' תריץ רשימה מטעמה למועצת העיר, במידה ולא ישובץ נציג ליטאי ברשימת יהדות התורה הקיימת.

הקהילה הליטאית בעיר אשדוד הוקמה על ידי הגאון רבי פנחס שרייבר זצ"ל וכיום מנהיג את הקהילה הליטאית בנו הגאון רבי בונים שרייבר. הקהילה מונה למעלה מ-600 משפחות ועשויה לקבל לפחות מנדט אחד, במידה ותתמודד.

בבחירות האחרונות ובזו שלפניה, מפלגת "קול הלב" של אבי בן חמו, ייצגה באופן לא רשמי גם את 'דגל התורה', אך המפלגה ככל הנראה לא תתמודד בבחירות הבאת ובקהילה הליטאית דורשים ייצוג במועצה.

ל'כיכר השבת' נודע עוד כי במפלגה הליטאית ינסו תחילה לקבל נציג במפלגה קיימת, ב'יהדות התורה' או בש"ס, ובמידה ולא ייענו לדרישותיהם לשילוב נציג במקום ריאלי, הרי שיתמודדו עצמאית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר