בני ברק לא לבד

זייברט, ברוך הבא למועדון: ראשי הערים שחונים איך שבא להם

ראש העיר בני ברק הפך לכוכב לא חיובי בשל האופן שבו הוא נוהג להחנות את רכבו - בין השאר בחניות נכים. אבל הוא לא לבד. קבלו את ראשי הערים ששמו פס על הכללים והובכו (צפו)

(עריכה: כיכר השבת)

אחד התחביבים הפופולריים בבני ברק בשבועות האחרונים, הוא צילום רכבו של ראש העיר, חנוך זייברט, בחניות נכים או במקומות בהן לכאורה אסור לחנות על פי חוק. רבים האשימו את תרבות השטיבלאך המקומית ואת העובדה שבבני ברק לא מתקיימות בחירות בהתנהגותו של ראש העיר, אבל כמה לא מפתיע - מסתבר שהוא לא היחיד.

בתחילת 2015, ספג ראש העיר לימריק שבמערב אירלנד ביקורת רבה לאחר שתיעוד של מכוניתו חונה בחניית נכים הופץ ברשת. בתחילה הוא האשים גורמים פוליטיים שמחפשים אותו, אולם לאחר שעות הוא הסיר את ההאשמות, התנצל והבטיח שלעולם לא יחזור על המעשה.

מקרה מביך יותר אירע בשנת 2017, אז תועד רכבה של כריס פאבלידיס, ראש עיר באוסטרליה, כשהיא חונה גם כן, בחניית נכים. מה שהעצים את הביקורת כלפיה, הייתה העובדה שראשת העיר שהתה באותה שעה באירוע לבעלי מוגבלויות. בעקבות הביקורת, היא פרסמה התנצלות ותרמה סכום זהה לקנס על חנייה בחניית נכים, לארגון לבעלי מוגבלויות.

המקרה של דרלין ברדלי, היה המביך מכולם כנראה. ראש העיר מפלורידה נלקחה למעצר ב-2017 לאחר שנתפסה כשהשתמשה בתו נכה של אישה שמתה 5 שנים קודם לכן. בחיפוש שערכה המשטרה המקומית בביתה, נמצא לפחות עוד תו נכה אחד של אדם שכבר מת.

אז איך ממגרים את השימוש בחניות נכים מסביב לעולם? לראש עיריית וילנה היה רעיון מקורי במיוחד. הוא תיעד את עצמו נוסע עם טנק ברחובות בירת ליטא, כשהוא מאיים לפגוע במכוניות שיחנו בחניות נכים. הווידאו אמנם היה מבוים, אבל הצליח לעורר מודעות לנושא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר