גרמניה מזועזעת

ילדה יהודייה נרצחה בידי מהגרים מוסלמים

גופתה של סוזנה פלדמן, שנעלמה לפני יותר משבועיים, נמצאה בעזרת ילד פליט, שאף הצביע על החשודים ברצח ובתקיפה האכזרית קודם לכן. האחד נמלט לעיראק, חברו נעצר (עולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הילדה היהודייה שנרצחה, עם 'בורקה' לראשה (צילום מסך: מתוך פייסבוק)

"מבקש מקלט" מעיראק ואזרח טורקי מעורבים בתקיפה אכזרית וברצח של נערה יהודייה בת 14 מהעיר מיינץ - כך חושדת משטרת גרמניה. האזרח הטורקי נעצר אך העיראקי הספיק לעלות על מטוס ולברוח לעיראק.

מדובר בנערה סוזנה פלדמן, שנעלמה מאז ה-22 במאי, לפני יותר משבועיים, אז יצאה עם קבוצה לעיר ויסבאדן, הנמצאת כ-17 קילומטרים ממיינץ. מי שדיווח על המאורע המחריד למשטרה, הוא ילד פליט, בן 13, שסיפר זאת בתחנת המשטרה בוויסבאדן, אליה הגיע ואף החשיד את שני הזרים.

גופתה של זוסנה נמצאה בפרברי ויסבאדן, קבורה מתחת לסבך עבה של שיחים, וחוקרי המשטרה המקומית מעריכים כי הרוצחים תקפו אותה באכזריות ורצחו אותה.

מהתביעה בגרמניה נמסר לגבי שני החשודים, כי מדובר בבן 20 ובן 35 שחיו בדירות המוקצות למבקשי מקלט. עוד נודע, כי הגבר העיראקי, עלי בסאר, נעלם באופן פתאומי עם משפחתו בשבוע שעבר וטס דרך איסטנבול לארביל שבעיראק.

מהגר מוסלמי מתנפל על יהודים חובשי כיפות בצווחות "יהודים" (צילום ארכיון: מתוך cgtn ביוטיוב)

מקור

המועצה המרכזית של יהודי גרמניה פרסמה הערב הודעה בה נכתב: "בשלב הזה הסיבות לפשע עדיין לא ברורות, אבל אנחנו מצפים לחקירה מלאה מצד הרשויות".

יצוין, כי נגד בסאר, החשוד שנמלט, תלויים ועומדים כבר קודם חשדות בשורה של עבירות, דוגמת שוד באיומי סכין. ההערכה היא כי הוא נכנס לשטח גרמניה בשיאו של גל המהגרים שנהרו לאירופה, רובם מבקשי מקלט מאפריקה ומהמזרח התיכון, באוקטובר 2015.

זול לא הפעם הראשונה בה מתרחשים מעשי רצח בגרמניה על ידי מבקשי מקלט, מה שהגביר מאוד את חשדנות העם הגרמני כלפי מהגרים מהמזרח התיכון ומאפריקה, וממילא גם את התמיכה בבחירות לפרלמנט במפלגת הימין הקיצוני "אלטרנטיבה לגרמניה".

החשוד ברצח, שנעצר (צילום: משטרת גרמניה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר