משחק ההאשמות

פחדו מטרור? הארגנטינאים מצביעים על המעבר לירושלים

בארגנטינה ממשיכים לעסוק במשחק הכדורגל שהיה אמור להתקיים בישראל ובוטל ברגע האחרון לאחר שהארגנטינאים סירבו להגיע ולשחק לירושלים מסיבות פוליטיות (פוליטי מדיני)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: A.RICARDO / Shutterstock)

ביטול משחק הכדורגל בין ישראל לארגנטינה, שהיה אמור להתקיים במוצאי שבת הקרובה, ממשיך להעסיק את התקשורת הארגנטינאית, ושר החוץ של המדינה, חורחה פאורי, ערך מסיבת עיתונאים בנושא בה אמר כי המשחק לא התקיים כי עבר לירושלים מחיפה.

"הזהרנו את ההתאחדות שלנו מפני העברת המשחק לירושלים, בשל רגישותה של העיר. המשחק היה אמור להתקיים בחיפה, ואני לא חושב שהוא היה מתבטל אם הוא אכן היה משוחק שם בסופו של דבר. אין לנו שום בעיה עם מדינת ישראל או עם יהודים, יש כאן קהילה יהודית גדולה והנבחרת שלנו שיחקה בישראל מספר פעמים בעבר".

דבריו של שר החוץ הארגנטינאי לא עומדים יחד עם דבריה של שרת התרבות והספורט הישראלית, מירי רגב שטענה אתמול (רביעי) במסיבת עיתונאים כי המשחק התבטל רק בשל איומים על חיי השחקנים ומשפחותיהם. לדבריה, הארגנטינאים כלל לא התנגדו למשחק בירושלים.

"זה לא ירושלים או חיפה, זה איום על חייו של מסי. האיומים אילצו אותם לוותר על המשחק בארץ. זה לא BDS, מדובר פה באיומים אמיתיים, איומים של גורמי טרור על חיי כוכב נבחרת ארגנטינה ובני משפחתו", אמרה רגב שספגה ביקורת רבה על החלטתה לפעול להעברת המשחק לירושלים.

העברת המשחק עלתה לקופת המדינה כמה מיליוני שקלים וההחלטה עוררה ביקורת נפרדת האם על המדינה להתערב באירוע שנעשה על ידי יזם פרטי ונועד למטרות ריווח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר