משעשע

מנהיג הימין קיצוני מצא את עצמו ללא בגדיו

מנהיג הימין הקיצוני בגרמניה, גאולנד, שהפחית בערך השואה מצא את עצמו ללא בגדיו לאחר שאלו נגנבו ממנו בעת שרחץ באגם. הגנב כתב "נאצים לא צריכים ליהנות בשחיה" (בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
גאולנד נואם בבונדסטאג הגרמני (צילום: שאטרסטוק)

דיווח משעשע בעיתון ה'ניו יורק טיימס': מנהיג הימין הקיצוני בגרמניה, אלכסנדר גאולנד, יצא השבוע לשחות באגם ליד ביתו כאשר אלמוני גנב את בגדיו והשאיר את הכתובת: "נאצים לא צריכים ליהנות משחיה". בסוף השבוע אמר גאולנד כי "התקופה הנאצית היא צואת ציפורים ביחס להיסטוריה הגרמנית המפוארת בת 1,000 השנים" ועורר זעם רב בגרמניה כאשר רבים האשימו אותו בזלזול בשואה.

המקרה עורר גל שמחה לאידו של מנהיג מפלגת "אלטרנטיבה לגרמניה" (Afd) ברשתות החברתיות. צילומים של גאולנד נוטף המים ומלווה על ידי שוטר לביתו כשהוא לובש רק מכנסי שחייה צבעוניים הועלו במהירות לרשת, והאשטג חדש נולד: bathingfun# (שחיית כיף).

גאולנד אמר לעיתון "מרקישה אלגמיינה", שיוצא לאור בעיר מגוריו פוסטדם, ופירסם לראשונה על המקרה כי "בגדיי וחפציי נגנבו כאשר הייתי במים ושחיינים שהיו במקום התקשרו למשטרה מבלי שביקשתי מהם", טען המנהיג הבעייתי.

כזכור, מפלגתו של גאולנד זכתה ב-12 אחוז מקולות המצביעים בבחירות אחרונות בגרמניה ועוררה את חששם של יהודי גרמניה. "אין שום דבר במפלגה שלנו, במצע שלנו, שיכול לעורר אי נחת ביהודים שגרים בגרמניה", אמר גאולנד עם היוודע תוצאות הבחירות וציין כי אומנם לא נפגש עם מנהיגים יהודים אך הוא מוכן לעשות זאת "בכל זמן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר