תקיפה מחרידה

אליגטור גרר אישה למים, נשך והרג אותה

אישה בת 47 נהרגה מתקיפת אליגטור באגם הסמוך למיאמי. האישה נגררה על ידי חיית הענק לתוך המים שם נשך אותה בעוצמה. האליגטור נתפס והועבר לשמורה אחרת (מעניין)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
האליגטור הטורף לאחר שנתפס (צילום: המשטרה המקומית בדייבי (Davie Police Department))

הרשויות בפלורידה שבארצות הברית דיווחו בסוף השבוע כי אישה שצעדה עם שני כלביה ליד אגם בפארק סילבר לייק הסמוך למיאמי נהרגה על ידי אליגטור. עדי ראייה סיפרו כי האליגטור התנפל על האישה, משך אותה לאגם ונשך אותה בעוצמה.

נתיחה שבוצעה לאחר המוות אישרה, כי שיזוקה מצוקי (47) נהרגה כתוצאה מתקיפת החיה האימתנית. דובר הוועדה לשימור חיות הבר בפלורידה ציין, כי ישנן ראיות לכך שהאליגטור הרג את האישה, אך לא מסר מה הן אותן ראיות. המשטרה המקומית דיווחה לעומת זאת, כי בבטנו של האליגטור נמצאו הוכחות לכך שטרף אותה.

כאמור, עד ראייה סיפור לרשויות כי הוא ראה את האישה צועדת בפארק סילבר לייק עם שני כלבים, כשלפתע הבחין שהכלבים נותרו לבדם, נובחים ליד המים. גם אחד הכלבים נפצע, כנראה במהלך המאבק עם האליגטור. העד היה זה שדיווח למשטרה על היעלמותה של האישה. במקביל דווח בתקשורת האמריקנית כי עדי ראייה סיפרו כי ראו את האליגטור מושך את האישה לתוך המים.

האליגטור נלכד והועבר לשמורה אחרת. התקפות קטלניות של בעלי חיים על בני אדם נותרו נדירות. לפי הוועדה לשימור חיות הבר, הסבירות של תושב פלורידה להיפצע קשות מבלי להתגרות באליגטור הוא 1 ל-3.2 מיליון.‏

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר