"תוכנן מראש"

צה"ל החל בתרגיל פתע גדול ברמת הגולן

ימים ספורים לאחר סיום תרגיל רחב היקף של חיל האוויר והבוקר (ראשון) צה"ל יוצא בתרגיל פתע צבאי גדול באזור רמת הגולן, במסגרתו הופעל חייגן לגיוס אנשי מילואים (אקטואליה)

טנקים. ארכיון (צילום: Basel Awidat/Flash90)

ימים ספורים לאחר סיום תרגיל רחב היקף של חיל האוויר והבוקר (ראשון) צה"ל יוצא בתרגיל פתע צבאי גדול באזור רמת הגולן.

דובר צה"ל הדגיש כי "התרגיל תוכנן מראש כחלק מגרף האימונים לשנת 2018 ונועד לשמירה על כשירות וכוננות הכוחות".

התרגיל עתיד להמשך מספר ימים ובמסגרתו תורגש תנועה ערה של כלי רכב ויישמעו פיצוצים. כמו כן, במסגרת התרגיל הופעל חייגן לגיוס אנשי מילואים.

תרגיל חיל האוויר (צילום: דובר צה"ל)

ביום חמישי הסתיים בצה"ל תרגיל של חיל האוויר במסגרתו דימו הכוחות לחימה בשתי החזיתות - הצפונית והדרומית, בהשתתפות מאות כלי טייס, מטייסות הקרב, המסוקים והתובלה.

ביום רביעי שעבר, התקיים הכנס השנתי של חטיבת המחקר בראשות ראש המטה הכללי, רב-אלוף גדי איזנקוט וראש חטיבת המחקר, תת-אלוף דרור שלום. בכנס חולקו 29 תעודות הצטיינות לחיילי וקציניי כלל החטיבה אשר הפגינו מצוינות יוצאת דופן בתפקידם.

הרמטכ"ל רב-אלוף גדי איזנקוט אמר בכנס כי "אירועי השבועות האחרונים מעידים על המורכבות והנפיצות שאתם מרבים לנתח ולתאר. אנחנו דורשים מכם לספק לא רק התרעה למלחמה - אלא לספק התרעה אסטרטגית, אופרטיבית וטקטית.

דברי הרמטכ"ל בכנס השנתי של חטיבת המחקר (צילום: דובר צה"ל)

"אני לא חושב שיש עוד ארגון מודיעין בעולם שנדרש לרזולוציה הזו בשלוש השכבות. חטיבת המחקר היא שחקן מרכזי במימד האסטרטגי של מדינת ישראל. בדיונים השונים מוצג המצרף של השכל המשותף של החטיבה. הניסיון להביא תמונה מדויקת ובהירה ככל האפשר כולל המלצות אופרטיביות הוא על בסיס יומי וזוכה למשקל גבוה מאוד בקבלת ההחלטות של הדרג המדיני של ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר