"אתם נורמלים?"

הבית הלבן: 60 אלף דולרים על הדבקת מסמכי טראמפ

נשיא ארה"ב טראמפ נוהג לקרוע מסמכים חשובים, ועובדי הארכיונים בבית הלבן אולצו לשבת ולהדביק את הקרעים בחזרה. שכרם השנתי: למעלה מ-60 אלף דולרים (בעולם)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
טראמפ בבית הלבן (צילום: Joyce N. Boghosian, White House)

הסיפור ההזוי הבא מסעיר את ארצות הברית: שני עובדי הארכיון הממשלתי בבית הלבן סיפרו לתקשורת, כי בשלב מסוים של תפקידם, הם נדרשו להדביק מסמכים חשובים שהנשיא דונלד טראמפ נהג לקרוע לגזרים.

בשיחה עם האתר 'פוליטיקו', הודו שני עובדי ארכיון לשעבר, סלומון לרטיי ורגינלד יונג, כי תפקידם בממשל טראמפ היה להשתמש בגלילי דבק סלוטייפ כדי לאחות קרעי מסמכים שטראמפ קרע.

לרטיי ויונג קיבלו משכורת חודשית של למעלה מ-60 אלף דולרים על תפקידם בניהול ותיעוד שבו עסקו עוד לפני עידן טראמפ, אבל ברגע שהנשיא החדש נכנס לתפקיד נאמר להם שתפקידם שונה, בגלל הרגלי קריעת המסמכים של טראמפ.

צוות הבית הלבן ניסה לשכנע את טראמפ שלא להשמיד כמויות כה גדולות של מסמכים חשובים, אך לא הצליח. מסתמן שמדובר בהרגל קרוב להתמכרות: לקרוע את הדפים לרצועות ולזרוק אותם כנייר קונפטי לפח האשפה ואפילו לרצפה.

בשל כך הוחלט כי עובדי הבית הלבן יעסקו באיסוף פיסות הנייר, וימסרו אותם לידי מי שיפענחו את מיקום כל פיסה, ויחברו אותם לכדי מסמך שלם, ממש כמו פאזל, בכדי להעבירם לארכיון, כנדרש.

"אני מסתכל על הממונה עלי, ושואל אותו: 'חברה', אתם נורמלים?'", סיפר יאנג בשיחה עם האתר האמריקני. "אנחנו עושים יותר מ-60,000 דולר בשנה, אנחנו צריכים לעסוק בעבודות חשובות בהרבה", אמרו העובדים, שמאז סיפור הניירות פוטרו מן הבית הלבן ללא סיבה הנראית לעין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר