"עשינו קידוש השם"

נטורי קרתא ניחמו את משפחת הנער הפלסטיני שנהרג

אנשי נטורי קרתא, בראשות ישראל משה הירש, הגיעו לנחם את משפחת הנער עז אל-דין תמימי שנהרג לאחר שיידה אבנים על חיילים. הירש ל'כיכר': "עשינו קידוש השם" (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הנטורי קרתא בעת הניחום (צילום: מתוך פיסבוק)

משלחת נטורי קרתא, הפועלים להראות שוב ושוב את התנגדותם ושנאתם למדינת ישראל, הגיעו לנחם את משפחת הנער הפלסטיני שנהרג לאחר שיידה אבנים על חיילים.

כזכור, ביום רביעי שעבר, ערכו כוחות צה"ל פעילות מעצרים בכפר נבי סאלח בדרום השומרון, במהלכם אירעו עימותים אלימים בהם נהרג צעיר פלסטיני מירי של הכוחות לאחר שיידה אבן שפגעה בראשו של אחד החיילים.

מדובר צה"ל נמסר כי "האבן נזרקה במהלך הפרת סדר שכללה מעל לעשרה פלסטינים שיידו אבנים לעבר כוח צה״ל שהגיב באמצעים לפיזור הפגנות. הפלסטיני איגף את הכח וזרק את האבן, שפגעה בראשו של חייל. החייל שעליו נזרקה האבן הגיב בירי לעבר הפלסטיני אשר נפצע, טופל על ידי כוח צה״ל ובהמשך נקבע מותו. אין נפגעים לכוחותינו. האירוע מתוחקר".

אמש, הגיעו מספר מאנשי נטורי קרתא, בראשות ישראל מאיר הירש, לבית משפחתו של הנער עז אל-דין תמימי בנבי סאלח כדי לנחמם על מות בנם.

לפי הדיווחים ברשתות הערביות, המשלחת התקבלה בכבוד ובברכה ושמעה כי אין לפלסטינים איבה ושנאה כלפי היהודים אלא כל מאבקם הוא ב"פשעי הציונות".

בשיחה עם 'כיכר השבת' אומר ישראל מאיר הירש כי "באנו לנחם את המשפחה שהבן שלה נרצח על ידי הצבא. הבענו תנחומים וזה היה ביקור הזדהות עם המשפחה שבנם נרצח בדם קר על ידי הציונים".

לדבריו, "הם קיבלו אותנו בכבוד גדול והצטלמו איתנו. לדעתי עשינו קידוש השם וזה חלק מהחיוב שלנו כיהודי מאמין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר