התגלתה התרמית

טען שארוחה גרמה לו לחלות, ונתפס רוקד בהתלהבות רבה

סועד שהעליל על חברת תיירות, כי ארוחה בה אכל גרמה לו לחלות, חויב על ידי שופט באלפי יורו קנס, לאחר שתועד רוקד בהנאה רבה בזמן בו טען כי קיבתו הורעלה • תופעה? (מעניין)

יוחנן בלייך | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

אורח בחתונה שטען במרמה כי ארוחה ממנה אכל בחתונה במקסיקו גרמה לו להרעלה וקלקול קיבה, חויב לשלם לחברת התיירות שארגנה את האירוע סכום של 10,000 יורו, לאחר שהוכח כי טענתו הייתה שקרית והוא ככל הנראה ניסה לזכות בפיצוי באמצעות התרמית.

האיש, ג'אדיפ סינג, המתגורר בסאלפורד - עיר במחוז מנצ'סטר בבריטניה, העלה בשעתו תמונות סלפי מחויכות מן החתונה בה השתתף בשנת 2015 במלון ביץ' פאלאס, בקנקון שבמקסיקו, אך לאחר האירוע התלונן כי נגרמה לו ול-12 משתתפים נוספים מחלת קיבה כתוצאה מן האוכל שהוגש במלון בזמן החתונה.

בית המלון בקנקון (צילום: shutterstock)

שופט במנצ'סטר לא קיבל את גירסתו של סינג, "שקרן קיצוני" כהגדרתו. בגזר הדין חויב סינג לשלם לחברת התיירות TUI, שארגנה את האירוע, קנסות המסתכמים בכ-10,000 יורו.

אין זו הפעם היחידה בה סועדים מעלילים על המזון שהוגש להם: במקרה אחר שהתרחש רק בשבוע שעבר, נחשף רמאי נוסף, שלאחר שזכה בפיצוי של 6,000 יורו - התגלה סרטון שבו נצפה רוקד בהתלהבות רבה באותו הזמן שבו היה כביכול חולה.

ליאם רויל, בן 23, תועד מפזז במרץ במסיבה מקומית, בזמן שלטענתו סבל מקלקול קיבה. כאשר נודע כי תבע במרמה את חברת התיירות Jet2holidays, החליטו ידידיו או מי שחשב אותם עד לאותו מקרה לכאלה, לשלוח את הסרטון לחברה, שדרשה לקבל את כספי הפיצויים בחזרה.

למותר לציין, כי שופט מקומי אכן החליט לחייב את האיש להשיב את הכסף הגזול לחברה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר