"חלאס, יאיר"

הקמפיין החשאי של אבי גבאי נגד יאיר לפיד בפייסבוק

נחשף: חברה בשם "ספוטלייט מחקרים פוליטיים" - שהלקוח הגדול ביותר שלה היא מפלגת העבודה, היא זו שעומדת מאחורי הפצת המסרים נגד לפיד ברשתות החברתיות (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
גבאי ולפיד. ארכיון (צילום: תומר נויברג ויונתן זינדל - פלאש 90)

לאחר שיו"ר יש עתיד יאיר לפיד התלונן בשבועות האחרונים על קמפיין השמצה אגרסיבי שפעיל נגדו ברשתות החברתיות וקרא לחקור מי מממן אותו, כעת מתבררת זהות העומדים מאחורי הקמפיין: אנשי יו"ר העבודה אבי גבאי - כך נחשף במהדורה המרכזית של חברת החדשות.

לפיד התייחס לעמודי הפייסבוק "חלאס יאיר" ו-"לא פרייארים", שזכו לאלפי לייקים ושיתופים ברשת, ורמז כי אנשי ראש הממשלה בנימין נתניהו עומדי מאחוריהם. אלא שכעת כאמור, מתברר כי דווקא יריבו משמאל עומד מאחורי הקמפיין.

על פי הדיווח של חברת החדשות, חברה בשם "ספוטלייט מחקרים פוליטיים" - שהלקוח הגדול ביותר שלה היא מפלגת העבודה, היא זו שעומדת מאחורי הפצת המסרים נגד לפיד ברשתות החברתיות.

מפלגת העבודה נמסר: "מפלגת העבודה נחושה לנצח את הבחירות הבאות ולהחליף את שלטון נתניהו. לשם כך שוכר מטה הבחירות בין היתר שירותים בתחום המדיה הדיגיטלית מחברות ויועצים חיצוניים - בדיוק כפי שעושה כל מפלגה פוליטית בישראל".

במפלגה אמרו עוד כי "קמפיין ההתבכיינות של לפיד איננו ברור לנו ואנו גאים להיעזר באנשים הטובים והמוכשרים ביותר. אנו מנסים להגיע לקהלים חדשים, בעיקר קהל צעיר שצורך את המדיה הדיגיטלית. מיותר לציין שהכל נעשה אך ורק על פי החוק, מדווח ומבוקר כמתחייב".

"מי שנכנס להיסטריה מעמוד פייסבוק שמציג אמת ועובדות מבוססות בלבד - צריך לברר עם עצמו אם בחר במקצוע הנכון" אמרו ב"העבודה".

ב"ספוטלייט מחקרים פוליטיים" הגיבו לחברת החדשות: "חברת 'ספוטלייט' לא מדברת על לקוחותיה ולא מתייחסת בכל הנוגע לשירותים שהיא מעניקה".

ממפלגת "יש עתיד" נמסר בתגובה: "התברר שלפיד צדק לאורך כל הדרך ויריביו משתמשים בכספי ציבור לקמפיינים ארסיים של הכפשות. האם אלה ערכי מפלגת העבודה? איך הם לא מתביישים. ולגבי אמירתם 'כל המפלגות עושות זאת' - אז לא, אנחנו לא עושים זאת, כי יש לנו ערכים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר