שליטה, עצבנות וחיוך עקום

ניתוח: שפת הגוף של טראמפ וקים ג'ונג און

מה אומרת שפת הגוף של שני המנהיגים הכי לא צפויים - דונלד טראמפ וקים ג'ונג און, שלראשונה נפגשו ולחצו ידיים • הפגנת שליטה בעניינים, עצבנות, חיוך עקום ובהייה (מעניין)

בדרך זה אל זה (צילום: טוויטר, Dan Scavino Jr, הבית הלבן)

רגעים נדירים נרשמו הבוקר (שלישי) במלון קאפלה בסינגפור שעה שנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ושליט צפון קוריאה קים ג'ונג און נעמדו זה מול זה והחלו לצעוד זה לקראת זה ללחיצת יד בדרך לפגישה ההיסטורית.

כלפי חוץ המנהיגים נראו מחויכים ובטוחים בעצמם, אך ניתוח מעמיק של שפת הגוף שלהם עשוי ללמד דברים חדשים מה מסתתר מאחורי החיוכים ולחיצות היד.

מומחית לשפת גוף, קארן לאונג, ניתחה עבור סוכנות הידיעות רויטרס את מה שהמנהיגים שידרו באמת בכל תנועה וניד. לדבריה, ברגעים הראשונים ניכר כי טראמפ וקים, ניסו כל אחד בתורו, להפגין שליטה במצב ולהציג חזות של מי שמנהל את העניינים.

צועדים זה אל זה (צילום: טוויטר, Dan Scavino Jr, הבית הלבן)

לאונג הסבירה כי בלחיצת היד של שני המנהיגים, נראה היה שטראמפ מודע לזה שהוא צריך להיראות מנהיג.

לחיצת היד (צילום: טוויטר, Dan Scavino Jr, הבית הלבן)

בשיחה שקיימו שני המנהיגים מול המצלמות, היא מוסיפה, טראמפ נראה כי שמדבר יותר בעוד קים מקשיב לו בתשומת לב רבה.

לאחר לחיצת היד, טראמפ וקים צעדו אל החדר שבו נועדו לפגישה בארבע עיניים, פגישה שנמשכה 41 דקות. במהלך הצעידה, קים פנה אל שלוש פעמים אל טראמפ ואף טפח על זרועו של נשיא ארה"ב, לדברי לאונג, זאת בניסיון להפגין שליטה במה שקורה, אך הדבר כנראה לא ממש עזר לו כי ניכר היה כי טראמפ הוא זה שמוביל את קים אל הפגישה בחדר.

בדרך אל הפגישה האישית (צילום: טוויטר, Dan Scavino Jr, הבית הלבן)

לאונג הוסיפה כי האמת התגלתה במלואה שעה ששני המנהיגים התיישבו על הכסאות, אז ניכר המתח והעצבנות של שניהם. לדבריה, טראמפ חייך חיוך עקום ונע בעצבנות על הכסא בעוד קים רכן ובהה ברצפה.

עצבנות ובהייה על הכסאות (צילום: טוויטר, Dan Scavino Jr, הבית הלבן)

כזכור, בטרם המריא לסינגפור אמר טראמפ כי "בתוך דקה" יוכל להבחין אם קים רציני ואפשר לנהל איתו משא ומתן. "אם אחשוב שהוא אינו רציני - לא אאריך את השיחות", אמר טראמפ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר