במשך כ-5 שעות

רה"מ נתניהו מסר עדות ב"פרשת הצוללות"

במשך כחמש שעות מסר רוה"מ נתניהו עדות בפני חוקרי להב 433 על "פרשת הצוללות" בה אינו חשוד. נתניהו בירך על ההזדמנות לשים קץ "לטענות השווא שהושמעו נגדו" (חדשות)

נתניהו, השבוע (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

במשך כחמש שעות ישבו היום (שלישי) חוקרי היחידה הכלכלית בלהב 433 במעונו הרשמי של ראש הממשלה בנימין נתניהו בירושלים שמסר בפניהם עדות פתוחה באשר לפרשת הצוללות המוכנה "תיק 3000".

יצוין כי בניגוד להערכות המוקדמות, נתניהו לא נחקר ב"תיק 4000" - פרשת בזק-וואלה, בהם הוא חשוד בשוחד אלא כאמור מסר עדות פתוחה בפרשת הצוללות בה אינו חשוד.

מטעמו של ראש הממשלה נמסר: "ראש הממשלה נתניהו מסר עדות פתוחה בתיק 3000. הוא פרט בהרחבה את מכלול השיקולים המקצועיים שהנחו אותו בקבלת ההחלטות בנושא הצוללות וכלי השייט וחשיבותם לביטחון המדינה".

עוד נמסר כי "ראש הממשלה מברך על ההזדמנות שניתנה לו להבהיר את התמונה בשלמותה ולשים קץ אחת ולתמיד לטענות השווא שהושמעו נגדו על ידי פוליטיקאים ואחרים".

מהמשטרה נמסר כי "הרינו לאשר כי ראש הממשלה מסר היום עדות במשך מספר שעות וזאת במסגרת חקירה המנוהלת בלהב 433. החקירה מתנהלת בליווי ופיקוח של פרקליט המדינה ובאישור היועץ המשפטי לממשלה. מעבר לאמור ומטבע הדברים לא נוכל להרחיב בפרטים נוספים מחקירות מתנהלות".

כזכור, במסגרת פרשת הצוללות נחקרת מערכת של שוחד בסכומי עתק סביב רכישת צוללות וכלי שיט מגרמניה. בין החשודים בפרשה, דוד שמרון ויצחק מולכו - עורכי דינו וקרוביו של ראש הממשלה וכן ראש לשכתו לשעבר דוד שרן. מי ששימש כנציג המספנה הגרמנית טיסנקרופ בישראל, מיקי גנור, הוא עד מדינה בפרשה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר