אאא

כחלק מהניסיונות לשיפור האפליקציה, מתמקדת הרשת החברתית פייסבוק בבעלי עסקים המפרסמים באמצעותה. בחודשים האחרונים פורסם כי פייסבוק תציג פחות תוכן עסקי בפיד של משתמשיה הפרטיים, כדי לשפר את חווית המשתמש, וגם - כדי לגרום ליותר בעלי עסקים לשלם עבור קידום ממומן של התוכן שהם מפרסמים ולקבל חשיפה גדולה יותר.

כעת מתברר כי פייסבוק נוקטת בצעד נוסף שעשוי לפגוע בדפים עסקיים - אך להוות תועלת לנו, הצרכנים. כאשר נקליק על פרסומת בפייסבוק ונבצע דרכה רכישה, נקבל אפשרות להשאיר את הביקורת שלנו ורמת שביעות הרצון מהמוצר.

פייסבוק, שתאגור את המידע, תפנה לעסקים שהדירוג שלהם יהיה בעייתי ותתן להם אפשרות לתקן את חווית המשתמש. אם העסק לא ישתף פעולה - חשיפתו תוגבל ובסופו של דבר תופסק.

הדבר עשוי להועיל לצרכנים רבים שפונים לחברות גדולות המפרסמות בפייסבוק ובחלק מהמקרים לא מקבלים מענה ראוי. מעתה, החברות תיאלצנה לשמור על רמת שירות נאותה בכדי שלא לאבד את אפשרות הפרסום ברשת.