צפו בתיעוד

כיצד אולץ טראמפ להצדיע לגנרל הקוריאני

בקטע בן 20 שניות שפורסם בטלוויזיה הממלכתית של צפון קוריאה, נראה הנשיא דונלד טראמפ כשהוא מצדיע לגנרל בצבא צפון קוריאה. מה קרה באירוע המוזר בסינגפור (מעניין)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: התקשורת הצפון קוריאנית)

הטלוויזיה הממלכתית בצפון קוריאה פרסמה היום (ה') סרטון שבו נראות תמונות חדשות מהפגישה של דונלד טראמפ עם קים ג'ונג און ובכירי משטרו בוועידת הפסגה שלשום בסינגפור. בסרטון נראה רגע בו טראמפ נאלץ להשיב הצדעה לגנרל מצבא צפון קוריאה.

התקשורת השמאלנית האמריקאית מיהרה לבקר את טראמפ על הצדעתו וברשת CNN כינו זאת "הפגנת כבוד חריגה ביותר מצד נשיא אמריקני כלפי קצין בכיר מאוד במשטר עוין".

על פי הדיווח ב-ynet, הסרטון צולם מיד לאחר שקים וטראמפ נפגשו לראשונה בחצר מלון "קאפלה" בסינגפור ונכנסו לחדר. שם פגשו טראמפ ואנשיו את אנשי קים, והנשיא האמריקני לחץ את ידיהם. כשהגיע אל הגנרל נו קוואנג צ'ול לבוש המדים הושיט טראמפ את ידו כדי ללחוץ את יד הגנרל, אך זה נמנע מלהושיט את ידו בחזרה. במקום זאת הצדיע לטראמפ – וטראמפ השיב לו בהצדעה. אחר כך לחצו השניים ידיים.

לפי דיווחים מצפון קוריאה, הסרטון שבו נראה טראמפ מצדיע לגנרל הצפון קוריאני משודר שוב ושוב בטלוויזיה הממלכתית – ככלי בשירות התעמולה של המשטר.

רשת CNN טענה כי לפי גורם אמריקני רשמי, טראמפ עבר תדריך שלפיו עליו להימנע מהצדעה לקצינים של צבאות זרים. לעומת זאת טוענים תומכיו של הנשיא, כי ההישג ההיסטורי החריג שלו הצריך גם מעט שבירת הכללים היבשים, כדי להתחבב על הקוריאנים ולרכך אותם לקראת המשא והמתן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר