שיחה במאפייה

ח"כ גפני ל'כיכר': "חוק הגיוס החדש - בסדר"

יו"ר 'דגל התורה', ח"כ משה גפני, בהתייחסות ראשונה לחוק הגיוס החדש. במהלך קניות במאפיית ויז'ניץ בבני ברק התייחס גפני לחוק בשיחה עם 'כיכר השבת': החוק בסדר, המועצת תתכנס (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת )

שלל דיווחים, פרסומים ושמועות שהופצו ברשתות השונות על דעתו של יו"ר 'דגל התורה', ח"כ משה גפני, בנושא חוק הגיוס כאשר חלקן אף ציירו מצב של מחלוקת פנים חרדית סביב הנושא, גרמו ללשכתו לפרסם ביום שישי הבהרה נחרצת וברורה שעיקרה - עדיין לא התקבלה החלטה בנושא חוק הגיוס.

בהודעת ההבהרה נאמר כי "מלשכת יו"ר "דגל התורה" ח"כ משה גפני נמסר כי כמו בכל נושא, מרנן גדולי התורה שליט"א הם שיחליטו על חוק הגיוס וכל עוד לא אמרו את דברם, אין החלטה רשמית בנושא".

בעקבות ההבהרה שפורסמה, הגיע "כיכר השבת" ביום שישי למאפיית ויז'ניץ בבני ברק, שם נוהג יו"ר דגל התורה לקנות חלות לכבוד שבת קודש, שעה קלה לפני כניסת השבת, בכדי לשמוע בצורה ברורה מהי עמדתו של גפני.

בשיחה עם "כיכר השבת", אל מול המצלמות, הבהיר גפני כי למרות שדעתו הינה שהחוק הוא חוק בסדר, הרי שיש לכנס את מועצת גדולי התורה, וגדולי הדור הם אלו שיכריעו בסוגיה המהותית והחשובה לעולם התורה ולעם ישראל.

כיכר השבת: "ר' מוישה, מה אומרים על חוק הגיוס?".

גפני: "ה' יעזור, החוק בסדר. השם יעזור, נבוא בדברים ונראה מה עושים".

כיכר השבת: "מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל התכנסה, מה עם המועצת של 'דגל'?".

גפני: "תתכנס בעזרת השם, כנראה".

ל"כיכר השבת" נודע כי היוזמה הינה לכנס את מועצת גדולי התורה כאשר הכינוס מטבע הדברים צפוי להתקיים בראשותו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי על אף שאינו חבר מן המניין ב'מועצת', זאת בשל מעמדו הציבורי ובשל חשיבות הנושא עבור עתיד עולם התורה והישיבות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר